AE_Dave Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Hmmm, ritade en psykopat eller dylikt som huggit ner någon tok med en kniv på en NOlektion hehe, ska titta om jag kommer ihåg att ta hem den senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Sjukt snygga bilar!!! Möjligtvis att den sista bilen ser lite konstig ut, menmen.. Använder du linjal när du ritar dem? Går du efter redan existerande bilar eller hittar du på? Kollar du på bilder samtidigt som du tecknar dem? ??? Håller med... fattar inte hur han ritar så sjukt snyggt! Edit: Ska gå och sova nu... kanske börjar skissa på nån bild imorrn om jag hinner! God natt! Redigerad 7 februari, 2005 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Sjukt snygga bilar!!! Möjligtvis att den sista bilen ser lite konstig ut, menmen.. Använder du linjal när du ritar dem? Går du efter redan existerande bilar eller hittar du på? Kollar du på bilder samtidigt som du tecknar dem? EDIT: vad är en linjal för nått ??? Jag har en orginal bild men sen moddar jag rätt mycket och ibland mindre men alla boby kit och sånt sket gör jag sj i huvudet fan va kul det är att nån gillar mina bilar tack EDIT: vad är en linjal för nått Redigerad 8 februari, 2005 av mars_attack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Allvarligt, dina bilar är ju sjukt snygga. Tuscha dem i photoshop eller något och fixa en tuff färgläggning, det hade varit kul att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) @mars_attack: Varför lägger du över bilder från ett annat forum? Och heter du Jon? Litar inte på dig riktigt, tyvärr.. Redigerad 8 februari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 @mars_attack: Varför lägger du över bilder från ett annat forum? Och heter du Jon? Litar inte på dig riktigt, tyvärr.. Ser det också, snacka om busted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Panimala & Gtajägaren: Tror ni han är så dum att han snor bilder och inte tar bort singering på dom? mars_attack: Har du gjort det så tycker jag att d e j*vligt lågt av dig! Redigerad 8 februari, 2005 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Och heter du Jon? Ja, han heter Jon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) @mars_attack: Varför lägger du över bilder från ett annat forum? Och heter du Jon? Litar inte på dig riktigt, tyvärr.. Om han nu har gjort dem, så lägger han ju upp dem på detta forumet, eller länkar till dem iaf, så varför skulle han inte kunnat ha lagt upp dem på ett annat forum också? Redigerad 8 februari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Automotiveforums.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Okey, här kommer äntligen min samuraj! Jag har förminskat den rejält. Det klart jobbigaste var att få det gråaktiga pappret att bli vitt, tog en evighet att hålla på med suddi och allt vad det är. I Photoshop, alltså. Någon som vill färglägga??? Isåfall skickar jag gärna en högre upplösning! EDIT: råkade trycka på "post reply" knappen istället för "välj fil"... here he is: Redigerad 9 februari, 2005 av GEAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Okey, här kommer äntligen min samuraj! Jag har förminskat den rejält. Det klart jobbigaste var att få det gråaktiga pappret att bli vitt, tog en evighet att hålla på med suddi och allt vad det är. I Photoshop, alltså. Någon som vill färglägga??? Isåfall skickar jag gärna en högre upplösning! EDIT: råkade trycka på "post reply" knappen istället för "välj fil"... here he is: Något för långa svärd, annars skitsnyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) M, märkte det nu. Ena handtaget är mycket lägre det det andra också. Redigerad 9 februari, 2005 av GEAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Grymmt bra som vanligt (man I'm SUCH a GEAS groupie ) Gillade speciellt hur dräkten faller ... asså "rynkorna" ( ) är asbra "rynkor" ?? vad fan heter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Hur kan alla vara såbra på att rita? Öva öva öva eller? Edit: GEAS: Fyllde du i kanterna i photoshop eller? Redigerad 9 februari, 2005 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Kan tilläggas att samurajer aldrig gick runt med svärdet på ryggen, det är för otympligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Hehe, näe jag vet, men att göra svärd som hänger på sidan av en blir konstigt. Ett rakt streck, om ni förstår vad jag menar. Ja, öva öva. Tror man säger "veck". En bok som bör införskaffas (kan man säga så???) av de sm vill lära sig teckna veck/rynkor (på kläderna) bra är följande: http://www.adlibris.se/shop/product.asp?is...WANCTH5S0VN9239 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Kan tilläggas att samurajer aldrig gick runt med svärdet på ryggen, det är för otympligt Tror du han gör bilder för att vara så verklighetstrogen som möjligt? Skillat GEAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Tror du han gör bilder för att vara så verklighetstrogen som möjligt? Skillat GEAS Precis! Dessutom blir man lite rubbad av att läsa serier där gubbarna har biceps som är större än deras huvuden, eller med gigantiska mantlar som är avlade från helvetet, och lever sitt eget liv samtidigt som de suger ur näringen ur huvudpersonen, som för övrigt får sin egen näring/energi från helvetiska maskar som han förvarar i en soplåda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Hehe, näe jag vet, men att göra svärd som hänger på sidan av en blir konstigt. Ett rakt streck, om ni förstår vad jag menar. Ja, öva öva. Tror man säger "veck". En bok som bör införskaffas (kan man säga så???) av de sm vill lära sig teckna veck/rynkor (på kläderna) bra är följande: http://www.adlibris.se/shop/product.asp?is...WANCTH5S0VN9239 Du och dina j*vla böcker GEAS @ msn Jag : ja, jo jag håller på att utveckla mig mer att måla verkligt GEAS : men då borde du köpa "draw comics the marvel way" här är länk! Jag : Och så är det kul att exprimentera med skuggor och så GEAS : köp den här boken "light and shadows" här är länk! Jag: Sen ska man hålla på med rätt anatomi och sånt GEAS : du borde köpa boken "the anathomy of the body"! här är länk! EDIT: stavfel Redigerad 9 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts