virre cool Skrivet 23 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2014 Har fastnatt för oljepastells målning igen! detta är dock en bild jag gjorde för ett tag sen, har inte orkat lägga in det nya jag gjort på datorn. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 14 december, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2014 sprängdeg 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2015 Det blir ju lätt så att man ritar en del på jobbet när det står still. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 13 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2015 Vet inte om detta är rätt tråd för min fråga, så jag kollar det innan jag ställer frågan! Jag har en undran samt eventuellt en förfrågan angående bildredigering. Är detta rätt plats, eller finns det en mer passande tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2015 Vet inte om detta är rätt tråd för min fråga, så jag kollar det innan jag ställer frågan! Jag har en undran samt eventuellt en förfrågan angående bildredigering. Är detta rätt plats, eller finns det en mer passande tråd? Bildredigeringstråden kanske passar! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2015 Bildredigeringstråden kanske passar! Danke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 8 augusti, 2023 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2023 Jag har börjat skapa lite digitala konstverk på sistone. Kanske visar upp några bilder senare, men nu vill jag ha er hjälp till en ny bild jag fixar med. Vill ni titta på utklippet här och berätta vad det är ni tror att ni ser? Vad är det som sker i bilden? Vill nämligen veta om jag lyckas tillräckligt väl med att återge det som jag tänker mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 augusti, 2023 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2023 En fot som krossar ett sandslott? 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 9 augusti, 2023 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2023 19 timmar sedan, Gof skrev: En fot som krossar ett sandslott? Okej, tack! Det jag tänkte var att det skulle se ut som en jordgubbstårta.. haha. Får jobba vidare på det. Utmaningen är att jag tänker att detta ska se ut som en staty i sten eller marmor, varför jag ju i princip är begränsad till att använda mig av gråskalor. Hur som helst så är tanken att stilen ska vara liknande tidigare bilder jag har gjort, varav några utvalda presenteras här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts