P-C Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Ska vi ta Humor-bilder nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Ska vi ta Humor-bilder nu Ja varför inte?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Ja varför inte?... Weei Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Någon som har nåt kul på gång då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Jag ritar en ekorre som blir sprängd... Det är väl KUL! INTE KUK! Redigerad 6 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Itar en ekorre som blir sprängd... Det är väl kuk? Tyckte du skrev en ekorre nyss ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Tyckte du skrev en ekorre nyss ( ) Jag såg inte att det stod kuk...! Fan va pinsamt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag såg inte att det stod kuk...! Fan va pinsamt! Hehe var lite smått kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Hehe var lite smått kul Passar ju till humortemat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Gjorde nåt med paint, blev skitdålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Gjorde den här i sommras, hade en warhammer figur som "modell"! Edit: Märkte att jag visst hade missat en sak, mellan benen på gubben så ser man inte manteln! :"> Redigerad 6 februari, 2005 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 En till bild, föreställer en riddaren eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Gjorde nåt med paint, blev skitdålig Varför så stor bild när gubben täcker 2% av bilden? EDIT: Snygg iaf. Redigerad 7 februari, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Gjorde den här i sommras, hade en warhammer figur som "modell"! Edit: Märkte att jag visst hade missat en sak, mellan benen på gubben så ser man inte manteln! :"> Snygg.... även om hylser inte brukar åka i en rak linje efter varandra irl men... nåväl. Riddaren var också nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Snygg, fast som någon sa ser det rätt skumt ut med hylsorna, och elden med för den delen. Skallarna han står på ser lite för "comics"-aktiga ut också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Tack... men vad menar ni med hylsorna? Redigerad 7 februari, 2005 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 De flyger i en överdrivet rak linje, och hamnar i ev overkligt prydlig hög. De borde flyga runt lite mer, då det förmodligen blir ganska mycket rekyl på ett vapen om skjuter så många skott, och hylsorna borde studsa runt på marken och hamna lite varstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 De flyger i en överdrivet rak linje, och hamnar i ev overkligt prydlig hög. De borde flyga runt lite mer, då det förmodligen blir ganska mycket rekyl på ett vapen om skjuter så många skott, och hylsorna borde studsa runt på marken och hamna lite varstans. Får väl fixa det sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Inte för jag tror ni har saknat mig men ändå här kommer några av mina bilar jag gjort http://files.automotiveforums.com/gallery/..._360_2_-med.jpg http://files.automotiveforums.com/gallery/...0_taxi2-med.jpg http://files.automotiveforums.com/gallery/...y3_copy-med.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Sjukt snygga bilar!!! Möjligtvis att den sista bilen ser lite konstig ut, menmen.. Använder du linjal när du ritar dem? Går du efter redan existerande bilar eller hittar du på? Kollar du på bilder samtidigt som du tecknar dem? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts