okka Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 (redigerad) i Redigerad 16 augusti, 2011 av okka 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2011 (redigerad) det här är bert. han är trasig. precis som jag. detta är hans kompis. han är inte min kompis. Redigerad 12 september, 2011 av Boomer 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Var ner i arkivet.. Gamla skisser, nedlagda projekt m.m. A glimpse into what could have been! 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Jag hade fan betalat för en fortsättning på The Exotic Chronicles! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Jag på nords begravning, jag anar ugglor i mossen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Jag på nords begravning, jag anar ugglor i mossen! Ja, den bilden är från en "julkalender"; planen var att göra Dickens "En julsaga" med H&Co-figurer. Vet inte om du känner till berättelsen men du var Scrooge och Nord var Marley. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Ja, den bilden är från en "julkalender"; planen var att göra Dickens "En julsaga" med H&Co-figurer. Vet inte om du känner till berättelsen men du var Scrooge och Nord var Marley. Känner väl till berättelsen. Attans att den inte blev av, inga planer att återuppliva den till denna jul? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2011 Känner väl till berättelsen. Attans att den inte blev av, inga planer att återuppliva den till denna jul? Mja, det kan bli svårt. Men det är inte helt otänkbart att det kommer nåt annat "juligt", vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Conny_S Skrivet 4 december, 2011 Skapat av Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 4 december, 2011 En av mina målningar, litet format... Olja. 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2011 Klippte och klistrade lite för ett tag sedan. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2012 Idag slog jag ihjäl lite renderingstid på praktiken genom att rita en kuk och ge till ena animatören där. Fick tillbaka den efter en stund: In b4 "kanske blir du inte anställd eftersom du ritar kukar på jobbet HEHE" 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2012 kanske blir du inte anställd eftersom du ritar kukar på jobbet HEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 En till skapelse mellan renderingarna 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2012 (redigerad) Kunde inte somna igår, så jag ritade. Redigerad 11 maj, 2012 av xstreem 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 1 juni, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2012 olja 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 20 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2012 Dammade av denna djuuupt in i förrådet.. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kidrock Skrivet 24 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2012 Jag gillade Conny_S målningar, såg fräna ut Har ingenting själv o bidra med atm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2012 Antingen är Conny_S ett oupptäckt geni eller så är han ett pretentiöst rövhål. Jag har ingen aning om vilket. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 8 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2012 Fick en smula feeling, om jag någon gång skulle göra ett litet spel skulle det vara ett Första Världskriget-spel i den här stilen. Det skulle vara kul. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2012 Uhm, jag kommer inte direkt bidra med något, det är mer att jag söker en person som är villig att göra en banner/signatur och avatar till min dota klan! Någon som känner sig manad? PM'a mig isånafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts