AngryAxel Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Vissa detaljer saknas dock för att Janne G skulle anse denna bild som stötande, vilket därför godkänner bildens publicering på GTAsajtens forum. Åh, du såg Agenda häromdagen? Jag gillar Jan, han är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Åh, du såg Agenda häromdagen? Jag gillar Jan, han är skön. Nah, Flashback > Kvällstidning > Källan är väl oftast vägen jag år! Förövrigt har väl Jesus Kristus skändats flera gånger i olika utställningar och TV-serier, så vad Jan syftade på när han menade att "vi" kristna skulle ta så illa upp förstår jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 En bild till en artikel om tv-spelsmusikens historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 En bild till en artikel om tv-spelsmusikens historia. Mycket påhittigt, må jag säga. Bra! Vilka är figurerna mellan Donkey Kong och Singstar-mikrofonerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Mycket påhittigt, må jag säga. Bra! Vilka är figurerna mellan Donkey Kong och Singstar-mikrofonerna? Tack! (: Parappa the Rapper, och Banjo-Kazooie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Secret Realm of Giraffes 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Wow, bara wow. Hur lång tid tar det att göra en bild för dig egentligen? Måste vara sjukt tidskrävande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Wow, bara wow. Hur lång tid tar det att göra en bild för dig egentligen? Måste vara sjukt tidskrävande. Den tog en vecka ungefär. Eller ja, jobbar ju bara någon timme då och då per dag, så det tog ju inte direkt 7 x 24 timmar. You get it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Vad är det med giraffer som får folk att göra konstiga bilder med dem? Jag gjorde min "dream"-signatur förut, då hade jag en giraff. Saleen har använt giraffer ett par gånger, tror jag. Och Vinnie också - tror jag. Och den här. All-in-all, giraffer är awesome för konstigheter. Dvs, den här bilden är awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 (redigerad) Jävligt fint. Jag vill ha den som bakgrundspapper. Jag ställer skärmen på högkant! Redigerad 28 mars, 2010 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Secret Realm of Giraffes http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2010/086..._by_veclock.png Ser väldigt bra ut! Men det vet du nog redan själv. Vad använder du för ritplatta, och hur fick du gräset så mjukt och fint? För det såg knappast sådär default PS-aktigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Secret Realm of Giraffes http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2010/086..._by_veclock.png Löjligt vacker. Jävligt fint. Jag vill ha den som bakgrundspapper. Jag ställer skärmen på högkant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Thx dudes. Haha jo, det finns någonting stört med giraffer. Jag gillar Dali's brinnande giraffer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Vad är det med giraffer som får folk att göra konstiga bilder med dem? Jag gjorde min "dream"-signatur förut, då hade jag en giraff. Saleen har använt giraffer ett par gånger, tror jag. Och Vinnie också - tror jag. Och den här. All-in-all, giraffer är awesome för konstigheter. Dvs, den här bilden är awesome. De har ju väldigt surrealistiska egenskaper - märkliga färger och mönster, annorlunda former (lång hals), och stora, drömska ögon. De rör sig liksom väldigt mjukt och långsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Tack! (: Parappa the Rapper, och Banjo-Kazooie. Ah yes, givetvis! Secret Realm of Giraffes Alltså geez, du borde verkligen fundera på att börja med det här på någon form av professionell nivå. Eller du kanske gör det redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Alltså geez, du borde verkligen fundera på att börja med det här på någon form av professionell nivå. Eller du kanske gör det redan? Hehe, ska söka en utbildning, det där är mitt arbetsprov. Får hoppas att dom gillar den. Men dom bedömer kreativitet, bildspråk osv i förstahand, så jag har ingen aning om hur det kommer gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Narkomanen Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Inte gjort så mycket på sista tiden, men den här blev gjord i morse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Secret Realm of Giraffes http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2010/086/8/1/Secret_Realm_of_Giraffes_by_veclock.png/img] Jävlar, du är inte sugen på å printa upp å sälja några? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 (redigerad) Hehe, nostalgisk tillbakablick när jag kollade in den här tråden. Bjussar på ett för mig fruktansvärt klurigt arbete med vinklar, perspektiv osv. kanske inte finns så mycket för oinsatta att se, men kolla bara hur mycket jag suddat till exempel Redigerad 18 april, 2010 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 (redigerad) Vet inte om den passar i här kanske. Men en liten sak jag målat http://pici.se/thumbs/t_JCmuSJhlF.gif Edit: Vill inte att folk ska tro att jag gjorde den för att visa att jag är internet pirat. Gjorde den för jag gillar pirater! Redigerad 22 april, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts