AngryAxel Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 OH MY FUCKING GOD VA BRA! Det är ju så man blir tårögd. Men vad fan! Hah, galet mycket tack <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Genialisk och mycket underhållande, Axel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Har lekt lite med tableten, måste försöka lära mig hur jag ska färga, men först ska jag arbeta med kroppar och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 (redigerad) Hade nationellt prov i Svenska B häromveckan... Man fick ett såntdära kladdpapper som jag bestämde mig för att kladda på. Redigerad 29 november, 2009 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Hade nationellt prov i Svenska B häromveckan... Man fick ett såntdära kladdpapper som jag bestämde mig för att kladda på. Ooh, gillar den! Skulle se bra ut om den traceades, och färglades i funkiga färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Ooh, gillar den! Skulle se bra ut om den traceades, och färglades i funkiga färger. Om jag försöker mig på sådant så blir det bara skräp, men om du, eller någon annan, känner dig/sig ämnad att göra det så stoppar jag inte dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Hade nationellt prov i Svenska B häromveckan... Man fick ett såntdära kladdpapper som jag bestämde mig för att kladda på. Skapa en serie ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Såg ett par peppar och saltkar på ett bord, de kramades på ett gulligt sätt.. Kände bara en sån sjuk skaparglädje så tja.. Inte speciellt fin eller bra, men den speglar mitt lyckorus, åtminstone i den mån jag klarar av att föra över känsla till bild. (herregud vad jag är flamsig!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 (herregud vad jag är flamsig!) Hah, flamsighet är bra! Hursomhelst, även om den inte är världens mest tekniskt fulländade bild lyser din skaparglädje verkligen igenom, och det är kul att se. Lite pappersskisser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 I kinda like it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Såg ett par peppar och saltkar på ett bord, de kramades på ett gulligt sätt.. Kände bara en sån sjuk skaparglädje så tja.. Inte speciellt fin eller bra, men den speglar mitt lyckorus, åtminstone i den mån jag klarar av att föra över känsla till bild. (herregud vad jag är flamsig!) Gulligt! Det där var ett fint citat förresten, ska komma ihåg det när jag träffar mina brukar-compadres. :yes: Hah, flamsighet är bra! Hursomhelst, även om den inte är världens mest tekniskt fulländade bild lyser din skaparglädje verkligen igenom, och det är kul att se. Lite pappersskisser. Du har bra djup i dina bilder, mon ami! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Hah, flamsighet är bra! Hursomhelst, även om den inte är världens mest tekniskt fulländade bild lyser din skaparglädje verkligen igenom, och det är kul att se. Lite pappersskisser. Kan inte du försöka kirra en film på en av dina skisser? (Dvs. håll en kamera över pappret) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Du har bra djup i dina bilder, mon ami! Mercí, mon... soup du... jour... Kan inte du försöka kirra en film på en av dina skisser? (Dvs. håll en kamera över pappret) När jag ritar, menar du? Möjligtvis! Skulle nog drabbas av prestationsångest, och jag har väldigt dålig inspelningsutrustning. Laptopens inbyggda webkamera är det enda jag kan spela in med. Men det är möjligt, tack för att du fick upp tanken hos mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 När jag ritar, menar du? Möjligtvis! Skulle nog drabbas av prestationsångest, och jag har väldigt dålig inspelningsutrustning. Laptopens inbyggda webkamera är det enda jag kan spela in med. Men det är möjligt, tack för att du fick upp tanken hos mig! Precis så tänkte jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Hade tråkigt, så jag tog fram ett litet anteckningsblock, och se var jag lyckades rita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 Har haft väldigt tråkigt ikväll så drog ihop en halvambitiös bild i photoshop. Har enbart använd brush tool och smugde, ingen tablet. Se bilden så som den är menad - som ett halvsjaskigt hobbyprojekt. http://pici.se/pictures/small/htKAzAbUs.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 Har haft väldigt tråkigt ikväll så drog ihop en halvambitiös bild i photoshop. Har enbart använd brush tool och smugde, ingen tablet. Se bilden så som den är menad - som ett halvsjaskigt hobbyprojekt. http://pici.se/pictures/small/htKAzAbUs.jpg Det ser bra ut Dock känns det som att ögonen sitter lite väl långt isär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Här är bilden jag snackade om förut i min arkitekttermstråd! Och här är artikeln, skriven av inte jag. http://img269.imageshack.us/img269/9985/designarkitektbildv2low.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Här är bilden jag snackade om förut i min arkitekttermstråd! Och här är artikeln, skriven av inte jag. http://img269.imageshack.us/img269/9985/designarkitektbildv2low.jpg[/img Stiligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 (redigerad) Stiligt! Hey, tack så mycket Fy fan vad snyggt! Oh, tack till dig med Redigerad 10 februari, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts