FerkurZ Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 http://veclock.deviantart.com/art/Forest-hag-129164568 Den gillade jag verkligen, tänker på skriet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Såhär kul har jag klockan halv fem på morgonen! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 http://img401.imageshack.us/img401/4417/hajk.th.png Jag ritar i paint (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 http://img401.imageshack.us/img401/4417/hajk.th.png Jag ritar i paint (:!!! För tankarna till Dr Manhattan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 För tankarna till Dr Manhattan. (:!!! Jag vet inte riktigt vad jag ska svara, så jag antar att det är en komplimang... tack isådannafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Pa-pow, lite ritande. Han (jag kallar honom Ko'or just nu) fångar flugor med hjälp av sitt redskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Pa-pow, lite ritande. Han (jag kallar honom Ko'or just nu) fångar flugor med hjälp av sitt redskap. Haha! Fan vad cool. Ser dock jobbigt ut att gå med en svamp på huvudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Haha! Fan vad cool. Ser dock jobbigt ut att gå med en svamp på huvudet! Han är liksom född så, den är inte direkt något han kan ta bort. Hm, måste förtydliga det på något sätt... Stort tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 Pa-pow, lite ritande. Han (jag kallar honom Ko'or just nu) fångar flugor med hjälp av sitt redskap. Åh, vilken härlig å tidsenlig jude! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Åh, vilken härlig å tidsenlig jude! Grymt fräsig iaf axxxxxxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Pa-pow, lite ritande. Han (jag kallar honom Ko'or just nu) fångar flugor med hjälp av sitt redskap. Släng in den i Photoshop och färglägg! Snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Åh, vilken härlig å tidsenlig jude! Det där förstod jag inte det minsta! Men tack Grymt fräsig iaf axxxxxxel Spanks, dude! Släng in den i Photoshop och färglägg! Snygg. Åh, jag har planer på att slänga in honom i Flash och linjera/färglägga. Stort tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 (redigerad) Det där förstod jag inte det minsta! Men tack Judarna blev ritade som judar(fail- svampar*) under krigstiden. Och din hade -00 anda så de vart en tidsenlig jude. Redigerad 3 augusti, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 (redigerad) Judarna blev ritade som judar(fail- svampar*) under krigstiden. Och din hade -00 anda så de vart en tidsenlig jude. Ser man på, man lär sig något varje dag! Han har ju rätt stor näsa också. edit: det har han ju inte alls, varför sade jag så? Redigerad 3 augusti, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Pa-pow, lite ritande. Han (jag kallar honom Ko'or just nu) fångar flugor med hjälp av sitt redskap. Haha. Dina gubbar ser alltid så finurliga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 edit: det har han ju inte alls, varför sade jag så? Haha! <3 "Actually, no. I don't know why I just said that." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Haha. Dina gubbar ser alltid så finurliga ut. Finurlig is what I aim for! Okej, inte egentligen. Men det finns värre ord att förknippa med mina gubbar. Typ... 'deformerad'. Jag svamlar - tack, tror jag. Haha! <3 "Actually, no. I don't know why I just said that." Hah, inte menat som en GS-referens från början "Oh, that's nice. We've been doing a lot of work on the place" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 Jude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Ny bild, en man med en psykadelisk mage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Ny bild, en man med en psykadelisk mage. ... Snygg! Lätt en utav mina favoriter bland dina verk, ansiktet, färgen och ansikte nummer2... Asbra! Vinnie, Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts