HemuleN Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Här har vi då en Slarvigt ihop krafsad Nissan Skyline R34: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 En ranger av nåt slag till ett litet projekt Fysikläxan som jag satt och gjorde medans kom visst med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 En ranger av nåt slag till ett litet projekt Fysikläxan som jag satt och gjorde medans kom visst med Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Fan va grymma alla är på att teckna bilar! Skitsnygga ju! Skulle gärna vilja se dem tuschade och färglagda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Tänder inte så mkt på bilar ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Nice Ehh.. du menar fysikläxan va?.. Ajja.. håller med Dave fin bil också förresten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Tänder inte så mkt på bilar ... Inte jag heller, men det gör dem inte mindre snygga. Snyggt gjorda, alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jao speciellt med vinklarna och sant dära .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Fan va grymma alla är på att teckna bilar! Skitsnygga ju! Skulle gärna vilja se dem tuschade och färglagda! Dom brukar inte bli lika fina då,... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Dom brukar inte bli lika fina då,... Varför inte? Alla har väl någon billig tuschpenna att tuscha den med, och sen kan man ju färglägga den i tex photoshop?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Isåfall bara photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Ja varför inte? kan inte folk göra hela serier, och lägga upp?! Hade varit kul, det är mycket svårare att göra serier än någon enstaka bild. Eller så äter vi selleri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag kan försöka göra en serie. Dock är jag ju inte direkt jättebra på att rita ännu, men då jag ändå har tänkt i framtiden använda mina teckningar för koncept och serier så är det lika bra att börja öva nu?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag tror jag käkar selleri istället... Tycker det är kul att rita, men det ända jag KAN rita, är fågelskrämmor med stora ögon och sår över hela kroppen... BTW: salad fingers 4 life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Hemulen, du borde använda dina kunskaper till roligare saker än bilar (You do know what I'm thinking of). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Jag tror jag käkar selleri istället... Tycker det är kul att rita, men det ända jag KAN rita, är fågelskrämmor med stora ögon och sår över hela kroppen... BTW: salad fingers 4 life! Eller hur är selleri gott? Anyway, hade tänkt försöka mig på en samuraj/ninja serie, fast utan handling, dvs bara bilder som jag ritar för skojs skull. EDIT: för fan... lägg upp lite bilder, någon. Snart gått ett dygn sen senaste posten. Redigerad 5 februari, 2005 av GEAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Dubbelpost, jag vet. Ingen som har gjort någon ny bil att lägga upp? Inget photoshop projekt igång eller dylikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag har suttit fast i mitt tecknande pga skola. (Argh!) Nåväl, nu är jag igång, försöker göra en liten bild på nån sorts 'sci-fi' stad med konstiga gubbs med gasmasker i, vi får se hur det slutar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag har suttit fast i mitt tecknande pga skola. (Argh!) Nåväl, nu är jag igång, försöker göra en liten bild på nån sorts 'sci-fi' stad med konstiga gubbs med gasmasker i, vi får se hur det slutar. Skönt att veta att någon gör bilder iallalfall! Själv har jag gjort någon mer samurai, men min kamera är ute på vift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Skönt att veta att någon gör bilder iallalfall! Själv har jag gjort någon mer samurai, men min kamera är ute på vift. Jag har gjort en bild, som är... hygglig! Iallafall om man har sett salad fingers 2! BTW så är min kamera också på flykt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts