Plaisir Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Vad snackar du om? Skitlikt ju. Som sagt så tänker jag bara på honom med långt hår och aldrig någon skäggstubb.. Nu när ajg fick se den där bilden vart det genast mycket likare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Ofärdig kladd! Även biffar har en känslig sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Ofärdig kladd! Även biffar har en känslig sida. Haha, riktigt rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Haha, riktigt rolig! Åh, tack! Tänkte försöka vektorisera den propert någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Överkroppen var grymt snygg. Vänsterbenet känns däremot lite fel, men det kanske blir bättre sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Överkroppen var grymt snygg. Vänsterbenet känns däremot lite fel, men det kanske blir bättre sen. Tack! Jag förstår vad du menar - jag kunde inte riktigt bestämma sig om han skulle göra en full hukning och ställa sig på knä, eller bara svanka lite, och plocka upp blomman, som att han gör det i farten. Hursomhelst borde den vinklas lite inåt tror jag. Tack för kritiken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Slängt ihop den här på tre timmar. Använde för det mesta min tablet. Jag är inte så värst bra på att måla med tablet! Men jag vill ha kritik! Vad kan göras bättre osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Slängt ihop den här på tre timmar. Använde för det mesta min tablet. Jag är inte så värst bra på att måla med tablet! Men jag vill ha kritik! Vad kan göras bättre osv! Fint, igentligen va mycket möjligheter man har med tablet alltså. Önskar att jag hade en sådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Slängt ihop den här på tre timmar. Använde för det mesta min tablet. Jag är inte så värst bra på att måla med tablet! Men jag vill ha kritik! Vad kan göras bättre osv! Inte för att vara sån, men 3 timmar!? Måla i större skala så att du kan gå in på detaljer. Studera männsikans anatomi, ett öga är inte bara en vit plupp utan har ögonlock och massa annat trevligt. Bra Guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Nu när vi ändå är i banorna, hur mycket är rimligt att lägga för en tablet om man råkar vara lite sugen på en? Ska ändå vara hyfsad, nån som kan föreslå någon? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Nu när vi ändå är i banorna, hur mycket är rimligt att lägga för en tablet om man råkar vara lite sugen på en? Ska ändå vara hyfsad, nån som kan föreslå någon? Tack på förhand Köp någon från Wacom, kolla in deras budgetserie Bamboo. Allt annat är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Inte för att vara sån, men 3 timmar!? Måla i större skala så att du kan gå in på detaljer. Studera männsikans anatomi, ett öga är inte bara en vit plupp utan har ögonlock och massa annat trevligt. Bra Guide Mjo, men försöker ju skapa en egen stil. Plus att det här var bara för att komma igång lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Mjo, men försöker ju skapa en egen stil. Plus att det här var bara för att komma igång lite! Aight - det jag gillade med bilden var att den kändes väldigt mjuk och ljus. Det kanske bara är jag, men det ser också ut som att du målat allt i samma lager, stämmer det? Isåfall råder jag dig att göra allt i olika lager, det blir enklare att arbeta då. Något annat som var bra är alla skuggningar och reflektioner, de känns väldigt mjuka! Öva lite mer på mänsklig anatomi (särskilt bröst - jag säger inte att du ska göra ballonger eller så, men så att de ser lite mer naturliga ut), men proportionsmässigt ser det mesta bra ut! Jättebra att du söker en egen stil, även om ansiktet till mångt och mycket påminner om det hos en uppblåsbar docka. Eller Skriet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Aight - det jag gillade med bilden var att den kändes väldigt mjuk och ljus. Det kanske bara är jag, men det ser också ut som att du målat allt i samma lager, stämmer det? Isåfall råder jag dig att göra allt i olika lager, det blir enklare att arbeta då. Något annat som var bra är alla skuggningar och reflektioner, de känns väldigt mjuka! Öva lite mer på mänsklig anatomi (särskilt bröst - jag säger inte att du ska göra ballonger eller så, men så att de ser lite mer naturliga ut), men proportionsmässigt ser det mesta bra ut! Jättebra att du söker en egen stil, även om ansiktet till mångt och mycket påminner om det hos en uppblåsbar docka. Eller Skriet. Tack! Som sagt var detta mest ett test! Ska göras mer noggrant i framtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Narkomanen Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Tack! Som sagt var detta mest ett test! Ska göras mer noggrant i framtiden! Sysslar en del med pixelart, dvs bilder gjorda i program exempelvis MS Paint. Gjorde en banner för ett forum häromdagen: Och en robot: http://www.pixeljoint.com/files/icons/full/robie2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Sysslar en del med pixelart, dvs bilder gjorda i program exempelvis MS Paint. Gjorde en banner för ett forum häromdagen: Och en robot: http://www.pixeljoint.com/files/icons/full/robie2.gif Cleant! Bra dithering på roboten <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 (redigerad) Köp någon från Wacom, kolla in deras budgetserie Bamboo. Allt annat är skit. Såg ganska schyst ut, får tacka för tipset En Bamboo one eller är ska man satsa på någon annan utav dom i serien? Edit:Borde satsa på Bamboo (modellen) va? Redigerad 30 mars, 2009 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 På tal om tablets, är A6 okej eller bör man satsa på minst A5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 På tal om tablets, är A6 okej eller bör man satsa på minst A5? Det har jag också undrat över! Förstår att det är olika beroende på vad man ska göra delvis. Men hur stor måste den vara för att inte vara helt värdelös? Har bara prövat en gång, den var A3... men de är i dyraste laget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Jag själv har en Bamboo Fun Medium. Väldigt nöjd med den. Här kommer en bild som jag hoppas kommer med i bandet Omega Codes fan art-bok. Väldigt, väldigt, väldigt tuff konkurrens dock. av typ 400 bidrag ska 20 vara med i boken. http://www.flickr.com/photos/omegacode Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts