AngryAxel Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Jag brukar leka med inställningar och lager! Lite svårt att förklara hur man gör faktiskt. Underbar förklaring Nej, men testa den här, eller den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Underbar förklaring Ganska nöjd själv faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 http://veclock.deviantart.com/art/I-m-alive-115644753 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 http://veclock.deviantart.com/art/I-m-alive-115644753 Mycket bra jobbat, som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 (redigerad) http://veclock.deviantart.com/art/I-m-alive-115644753 Ah, sjukt imponerande Patrik! Är både mål- och kritiklös, det ska bli intressant att se vad det blir av dig om några år (: Redigerad 12 mars, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Ah, sjukt imponerande Patrik! Är både mål- och kritiklös, det ska bli intressant att se vad det blir av dig om några år (: Tack. Gillar blänket på vattnet där! Hehe, undrar också, finns det mycket efterfrågan på Digital Art, 3D, animation och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 http://veclock.deviantart.com/art/I-m-alive-115644753 säger nog allt. Ah, sjukt imponerande Patrik! Är både mål- och kritiklös, det ska bli intressant att se vad det blir av dig om några år (: Du är sjukt grym du med. Kan själv knappt rita en streckgubbe. Snygg bild, fett grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Tack. Gillar blänket på vattnet där! Hehe, undrar också, finns det mycket efterfrågan på Digital Art, 3D, animation och sånt? Aw tack! (: Och jag vet inte riktigt, har inte direkt undersökt marknaden efter jobb. Men du är ju typ autonom - du är inte bara sjukt duktig på att rita, du kan ju koda som få också, och Flash finns det alltid efterfrågan på, det gäller bara att du lyckas få ut dina grejer, få en fot i dörren, och så. Har du en portfolio eller liknande? Funderat på att starta företag, skaffa F-skatt? Det blir enklare att söka då, och ger dig ett seriöst intryck. Du är sjukt grym du med. Kan själv knappt rita en streckgubbe. Snygg bild, fett grym! Galet mycket tack, Vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Den där fastnade jag för. Riktigt schysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 http://veclock.deviantart.com/art/I-m-alive-115644753 Galet bra som alltid, tycker dock skärsåren/ärren är lite overkill. Tror det skulle funka lka bra utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Galet bra som alltid, tycker dock skärsåren/ärren är lite overkill. Tror det skulle funka lka bra utan. Tack. Men då hade det ju inte varit samma bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Tack. Men då hade det ju inte varit samma bild... Nä..det hade varit en annan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Den där fastnade jag för. Riktigt schysst! Oh, tack så jättemycket! (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Mitt internet slutade fungera så jag försökte rita något blä.. Tror jag måste fixa lite färgsättning och liknande snart, ligger lite efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Skoluppgift. Struntade i att lämna in Yodan och gjorde Heath istället. http://img7.imageshack.us/img7/6530/heatho.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Skoluppgift. Struntade i att lämna in Yodan och gjorde Heath istället. Skitsnyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Skitsnyggt! Danke schön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Skoluppgift. Struntade i att lämna in Yodan och gjorde Heath istället. Alltså nu har jag ju bara sett honom med långt hår, men jag tycker inte att det var likt alls Fast får man se något att jämföra med så träder säkerligen likheterna fram. Hur som helst så är den ju snygg tack vare att den är snyggt gjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Skoluppgift. Struntade i att lämna in Yodan och gjorde Heath istället. Damn, snyggt jobbat !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Alltså nu har jag ju bara sett honom med långt hår, men jag tycker inte att det var likt alls Fast får man se något att jämföra med så träder säkerligen likheterna fram. Hur som helst så är den ju snygg tack vare att den är snyggt gjord. Vad snackar du om? Skitlikt ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts