Siana Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Snygga ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Afasi och Filthy http://img4.imageshack.us/img4/4010/filthycopybx3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Håret var "äckligt" men annars var det faktist ganska likt Filten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 (redigerad) Update. Fan va kass förra var. Äckelhår. http://img183.imageshack.us/img183/7888/filthycopy2im4.jpg Redigerad 8 februari, 2009 av Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Update. Fan va kass förra var. Äckelhår. http://img183.imageshack.us/img183/7888/filthycopy2im4.jpg Varför målar du av Filthy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Skoj, träning och sen så tycker min bror att jag är lik honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Kaboom! Jag diggar Flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 (redigerad) Kaboom! Jag diggar Flash Nice, fortsätt leka! Du har en början på en skön stil där. Redigerar in en bild jag ritade häromdagen. Redigerad 4 mars, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Nice, fortsätt leka! Du har en början på en skön stil där. Redigerar in en bild jag ritade häromdagen. "Öööh, inskränkta rasist! Så ser inte alla negrer ut!" Tummen upp man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 "Öööh, inskränkta rasist! Så ser inte alla negrer ut!" Tummen upp man! Åh usch, antirasism är fan farligt. Och tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Nice, fortsätt leka! Du har en början på en skön stil där. Redigerar in en bild jag ritade häromdagen. Riktigt skön stil! Lite grafitti över det eller något, me likey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Riktigt skön stil! Lite grafitti över det eller något, me likey. Oh, sjukt mycket tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Här kommer en affisch som jag ska ge till min syster var lägenhetsväggar är aningen för tomma. Yodan är från en skoluppgift i Illustrator. http://img13.imageshack.us/img13/1246/yodaposter.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Cool! Fast varför inte göra honom grön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Känns mer effektfullt med orange, om han hade haft sin träskgröna färg vore det inte så snyggt på en vägg, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Känns mer effektfullt med orange, om han hade haft sin träskgröna färg vore det inte så snyggt på en vägg, tycker jag. Näe men spygrön hade ju varit minst lika effektfullt som orange Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Grönt hade skurit sig med bakgrundsfärgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Grönt hade skurit sig med bakgrundsfärgen. Ingen färg skär sig med grått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Tänkte att jag kunde fråga detta i denna tråden. Hur gör man sån, neon glow i Photoshop CS3? Tror det heter Neon glow, bifogar bild på hur jag menar. Har letat efter en bra tutorial men hittar ingen som ger sån glow som på bilden. Typ sånna här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 (redigerad) Tänkte att jag kunde fråga detta i denna tråden. Hur gör man sån, neon glow i Photoshop CS3? Tror det heter Neon glow, bifogar bild på hur jag menar. Har letat efter en bra tutorial men hittar ingen som ger sån glow som på bilden. Typ sånna här: Jag brukar leka med inställningar och lager! Lite svårt att förklara hur man gör faktiskt. Redigerad 9 mars, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts