Vinnie Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Första gången jag försöker måla i photoshop. Ganska nöjd med allt utom gubben. http://img58.imageshack.us/img58/2754/kravlarcopyzu3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 (redigerad) Första gången jag försöker måla i photoshop. Ganska nöjd med allt utom gubben. Snyggt! Jag vet inte riktigt vad jag ska komma med för konstruktiv kritik.. Redigerad 4 januari, 2009 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Jag tycker att gubben blev bra. Det ger lite till bilden att den "står ut", så att säga. Men jag är ingen konstkritiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Första gången jag försöker måla i photoshop. Ganska nöjd med allt utom gubben. Cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 (redigerad) Första gången jag försöker måla i photoshop. Ganska nöjd med allt utom gubben. Apbra! Gillar färgerna, tekniken, och motiven. Det enda konstruktiva jag kan säga är att försöka göra selen lite mer realistisk, som att den kanske är lite tjockare, och kanske går in i munnen. Det såg bara lite konstigt ut när de bara sitter fast på huvuder Redigerad 4 januari, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Apbra! Gillar färgerna, tekniken, och motiven. Det enda konstruktiva jag kan säga är att försöka göra selen lite mer realistisk, som att den kanske är lite tjockare, och kanske går in i munnen. Det såg bara lite konstigt ut när de bara sitter fast på huvuderJag trodde att det var antenner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Tackar! Jag tycker att gubben blev bra. Det ger lite till bilden att den "står ut", så att säga. Men jag är ingen konstkritiker. Tack, håller med om att det blir roligare och inte någon random monster-bild. Dock är utförandet av gubben rätt kass imo. Apbra! Gillar färgerna, tekniken, och motiven. Det enda konstruktiva jag kan säga är att försöka göra selen lite mer realistisk, som att den kanske är lite tjockare, och kanske går in i munnen. Det såg bara lite konstigt ut när de bara sitter fast på huvuder Tack! Som maim sa så är tanken lite att det är antenner. Du har för dålig fantasi Axel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Tack! Som maim sa så är tanken lite att det är antenner. Du har för dålig fantasi Axel Whoops, my bad! Men visst håller han i dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Det är en sele. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Whoops, my bad! Men visst håller han i dem? Ja, ska man styra ett djur ska det ske plågsamt så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Första gången jag försöker måla i photoshop. Ganska nöjd med allt utom gubben. http://img58.imageshack.us/img58/2754/kravlarcopyzu3.jpg Fan va nice!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Har lagt upp en t-shirt på Threadless. Gillar ni den så kan ni rösta här. http://media.threadless.com/subs/big/191580.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Barbeque 2006: Barbeque 2009: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Hahahaha, awesome. Och tänk vad fort tiden går! Hade aldrig gissat på att Forum Force gjordes 2006! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Hoppsan, Umberto har börjat plugga anatomi snyggt! För att vara konstruktiv så tycker jag att fötterna känns lite väl mycket riktade utåt. Vinnie: Snygg t-shirt, I'd buy it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Hoppsan, Umberto har börjat plugga anatomi snyggt! Muskulösa män-anatomi, rawr! Hah, skämt åsido - väldigt bra ritat, visste inte att du hade det i dig! Äsch vad elakt det där lät - f'låt, inte meningen - men det avvek så pass från din tidigare stil. Kul att se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Har lagt upp en t-shirt på Threadless. Gillar ni den så kan ni rösta här. http://media.threadless.com/subs/big/191580.jpg Schnygg! Skulle gärna se den i olika färger svart/gult t.ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Well, tack så mycket - men jag ska nog inte ta så mycket ära åt mig eftersom jag använde en anatomibok för att få muskulaturen rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Well, tack så mycket - men jag ska nog inte ta så mycket ära åt mig eftersom jag använde en anatomibok för att få muskulaturen rätt. Vilken? Håller nämligen också på med anatomistudier för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Vilken? Håller nämligen också på med anatomistudier för tillfället. Drawing Dynamic Comics - men den är, som namnet antyder, inriktad på serier och superhjältar (med överdimensionerad anatomi); ska du teckna "vanligt" rekommenderar jag t.ex. nåt av Burne Hogarth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts