Umberto Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Grymt onöjd men hursomhelst. Slänger upp några orginellare kreationer senare kanske. Schaut gut aus imo. Tillhör kanske inte tråden men matematisk konst är vackert. http://veclock.deviantart.com/art/Flash-Ma...t-set-106531519 Zooma och titta efter själv! Intressant var det iaf. One glass of milk, please! Najs. Baha. Jag är stolt Är det en hest? Påbörjad Carrie Underwood! Bara hår och färgläggning kvar, men är för trött för att göra klart. Axeln är för manlig. Jag vet inte om den har varit uppe förut men jag hittade den idag så jag tänkte att jag som är på jakt efter min egentliga egenskap kanske skulle visa upp någonting som jag har gjort på papper så att folk kan säga majs eller bajs om den. Hmm. Lite emo kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Hmm. Lite emo kanske... Äääsch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Axel är för manlig. Äsch, jag får höra det hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Är det en hest? Verdammt! Das ist die Rosa Panter. Können Sie nich sehe? Es ist ein verbannt katastrophe! Öffnen deine eie, verbannen sie mich noch mehr! Ich habe bereits sagt das aber doch einen verbannt katastrophe! Ich hoffen Sie notieren dieser anklage! Ich will befehlen zwei verärgert Kätzchen zu attacken sie! Okej, jag kan knappt tyska men så ligger det till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Verdammt! Das ist die Rosa Panter. Können Sie nich sehe? Es ist ein verbannt katastrophe! Öffnen deine eie, verbannen sie mich noch mehr! Ich habe bereits sagt das aber doch einen verbannt katastrophe! Ich hoffen Sie notieren dieser anklage! Ich will befehlen zwei verärgert Kätzchen zu attacken sie! Okej, jag kan knappt tyska men så ligger det till! "Förbanna! Detta är Rosa Pantern. Kan du inte se? Det är en katastrof förvisad! Öppna din EIE, bannlysa mig mer! Jag har redan sagt det förbjudna men har en katastrof! Jag hoppas du skriver denna anklagelse! Jag vill berömma två kattungar arga angrepp på dem!" Google Translate förklarar inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 "Förbanna! Detta är Rosa Pantern. Kan du inte se? Det är en katastrof förvisad! Öppna din EIE, bannlysa mig mer! Jag har redan sagt det förbjudna men har en katastrof! Jag hoppas du skriver denna anklagelse! Jag vill berömma två kattungar arga angrepp på dem!" Google Translate förklarar inte så bra. Haha!! Att slå upp diverse ord gick inte så bra, men sen är det nog lite fel i google translate också. (anklagelse passade dock itnte alls) "Förbannat! Detta är Rosa Pantern. Kan du inte se? Det är en katastrof förihelvete! Öppna dina ögon, gör mig inte mer förbannad! Jag har redan sagt det en gång men det här är ju en katastrof! Jag hoppas du noterar denna anklagelse! Jag beordrar två kattungars arga angrepp på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Ich will befehlen zwei verärgert Kätzchen zu attacken sie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Äsch, jag får höra det hela tiden. Haha! Visste nästan att du skulle kommentera det där. Verdammt! Das ist die Rosa Panter. Können Sie nich sehe? Es ist ein verbannt katastrophe! Öffnen deine eie, verbannen sie mich noch mehr! Ich habe bereits sagt das aber doch einen verbannt katastrophe! Ich hoffen Sie notieren dieser anklage! Ich will befehlen zwei verärgert Kätzchen zu attacken sie! Okej, jag kan knappt tyska men så ligger det till! Ai niiiii joo, sori, nyt mä näen. Vaaleanpunainen pantterihan se on! Etsä tarvi noita kissoja päälleni heittää. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Narkomanen Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Mina senaste bilder gjorda i paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Jefflar vad snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Holy crap. Så sjuka paint-skills men ack så fult nick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Mina senaste bilder gjorda i paint. Herrejävlar vad snygg den där var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Riktigt häftiga, fortsätt gärna posta dina kommande kreationer Narkomanen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Jeez! That's hot! Axel har fått en motståndare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 (redigerad) Klar med min Carrie Underwood bild nu. Dock blev den inte alls lik henne eller orginalbilden! Men nöjd ändå. Använt brush tool och bllur tool, inget annat! Min första sådan här bild btw! Orginalbild (1600x1200) Min bild! Redigerad 30 december, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Klar med min Carrie Underwood bild nu. Dock blev den inte alls lik henne eller orginalbilden! Men nöjd ändå. Använt brush tool och bllur tool, inget annat! Min första sådan här bild btw! Orginalbild (1600x1200) Min bild! Ansiktet ser rätt platt ut, liter mer djup hade nog gjort bilden mer levande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Ansiktet ser rätt platt ut, liter mer djup hade nog gjort bilden mer levande. Mjo, men är som sagt min första, så jag är inte så värst bra på detta än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Jag lekte också lite fast med andra metoder tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Narkomanen Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 (redigerad) Trevlig respons man fick då Det finns jätteduktiga pixelartister, och de absolut bästa finns på pixeljoint.com Här är en utav mina favoritbilder: EDIT: Fler bilder kommer Redigerad 2 januari, 2009 av GTA_Narkomanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Jeez! That's hot! Axel har fått en motståndare Äsch, de där är mycket bättre än vad jag skulle kunna göra. Riktigt snygga, Daniel, keep 'em coming! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts