Jump to content

Bilder, både penna och paint.

Conny_S
 Share

Recommended Posts

Grymt onöjd men hursomhelst. Slänger upp några orginellare kreationer senare kanske.

Schaut gut aus imo.

Tillhör kanske inte tråden men matematisk konst är vackert.

http://veclock.deviantart.com/art/Flash-Ma...t-set-106531519

Zooma och titta efter själv!

Intressant var det iaf.

One glass of milk, please!

Najs.

Baha. Jag är stolt :)

Är det en hest?

Påbörjad Carrie Underwood! :naughty: Bara hår och färgläggning kvar, men är för trött för att göra klart. :huh:

Axeln är för manlig.

Jag vet inte om den har varit uppe förut men jag hittade den idag så jag tänkte att jag som är på jakt efter min egentliga egenskap kanske skulle visa upp någonting som jag har gjort på papper så att folk kan säga majs eller bajs om den.

Hmm. Lite emo kanske... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det en hest?

Verdammt! Das ist die Rosa Panter. Können Sie nich sehe? Es ist ein verbannt katastrophe! Öffnen deine eie, verbannen sie mich noch mehr! Ich habe bereits sagt das aber doch einen verbannt katastrophe! Ich hoffen Sie notieren dieser anklage! Ich will befehlen zwei verärgert Kätzchen zu attacken sie! :huh::)

Okej, jag kan knappt tyska men så ligger det till! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verdammt! Das ist die Rosa Panter. Können Sie nich sehe? Es ist ein verbannt katastrophe! Öffnen deine eie, verbannen sie mich noch mehr! Ich habe bereits sagt das aber doch einen verbannt katastrophe! Ich hoffen Sie notieren dieser anklage! Ich will befehlen zwei verärgert Kätzchen zu attacken sie! :naughty::huh:

Okej, jag kan knappt tyska men så ligger det till! :)

"Förbanna! Detta är Rosa Pantern. Kan du inte se? Det är en katastrof förvisad! Öppna din EIE, bannlysa mig mer! Jag har redan sagt det förbjudna men har en katastrof! Jag hoppas du skriver denna anklagelse! Jag vill berömma två kattungar arga angrepp på dem!"

Google Translate förklarar inte så bra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Förbanna! Detta är Rosa Pantern. Kan du inte se? Det är en katastrof förvisad! Öppna din EIE, bannlysa mig mer! Jag har redan sagt det förbjudna men har en katastrof! Jag hoppas du skriver denna anklagelse! Jag vill berömma två kattungar arga angrepp på dem!"

Google Translate förklarar inte så bra. :)

Haha!! Att slå upp diverse ord gick inte så bra, men sen är det nog lite fel i google translate också. (anklagelse passade dock itnte alls)

"Förbannat! Detta är Rosa Pantern. Kan du inte se? Det är en katastrof förihelvete! Öppna dina ögon, gör mig inte mer förbannad! Jag har redan sagt det en gång men det här är ju en katastrof! Jag hoppas du noterar denna anklagelse! Jag beordrar två kattungars arga angrepp på dig!

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, jag får höra det hela tiden.

Haha! Visste nästan att du skulle kommentera det där. B)

Verdammt! Das ist die Rosa Panter. Können Sie nich sehe? Es ist ein verbannt katastrophe! Öffnen deine eie, verbannen sie mich noch mehr! Ich habe bereits sagt das aber doch einen verbannt katastrophe! Ich hoffen Sie notieren dieser anklage! Ich will befehlen zwei verärgert Kätzchen zu attacken sie! :(:)

Okej, jag kan knappt tyska men så ligger det till! :mf_doof:

Ai niiiii joo, sori, nyt mä näen. Vaaleanpunainen pantterihan se on! Etsä tarvi noita kissoja päälleni heittää. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...