Umberto Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 HAha! Princess Tweak är ju för underbar! Väldigt välgjorda/roliga bilder, som vanligt Tack! Personligen är jag inte såå nöjd med Max Payne-bilden men yeah. Umbertobart! Jag har en ny hobby,att göra pokemon sprite's kan lägga upp några snart. http://pici.se/pictures/QXzmtZJQQ.png Tack! Gör en spriteserie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Tack! Personligen är jag inte såå nöjd med Max Payne-bilden men yeah. Tack! Gör en spriteserie! OooOoohh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Gör en spriteserie! Usch... Det gjorde jag ett tappert försök till här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 (redigerad) Gjort en ny nu av Ivysaur och Rhydon. Slänger in orginal-bilderna så ni får se lite. Kritik plZZzzZZz Redigerad 8 november, 2008 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Gjort en ny nu av Ivysaur och Rhydon. Slänger in orginal-bilderna så ni får se lite. Kritik plZZzzZZz Ser fucked up att du gjort den ljusaste grå till grön, och endast den ljusaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Ser fucked up att du gjort den ljusaste grå till grön, och endast den ljusaste. Okej,ska göra annorlunda på nästa. Tack för kritiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Hej och hå. Nya dumheter, två "spelbilder" den här gången. >>> Hahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Tralala jag har varit kreativ idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Hej och hå. Nya dumheter, två "spelbilder" den här gången. >>> Wunderbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 http://veclock.deviantart.com/art/The-Most...-form-104058939 The Most Intelligent life-form! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 http://veclock.deviantart.com/art/The-Most...-form-104058939 The Most Intelligent life-form! Fyyfaaaaan! Grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Jag tänkte stillsamt för mig själv; Vektor, hur jävla svårt kan det vara? Visade sig att det jag trott var svårare än kärnfysik (yes, jag har tryckt på knappen innan och gjort en ful random vektor som jag sen slängt igen), inte var så svårt som jag trodde. Behold, min första vektorbild, ever. Självfallet inte klar, nu är det detaljuppbyggnad som återstår. Påbörjade lite lätt med en tattuering, det är det lilla som är jobbigt. Finns det f.ö. något enkelt och smidigt sett att göra "linjer" med vektor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Finns det f.ö. något enkelt och smidigt sett att göra "linjer" med vektor? Vilket program jobbar du i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Wunderbart! Tack så mycket. The Most Intelligent life-form! Wow, jag gillar ansiktsyttrycket på varelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Vilket program jobbar du i? Photoshop. Jag antar att Illustrator är att föredra, är det "lätt" att lära sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Photoshop. Jag antar att Illustrator är att föredra, är det "lätt" att lära sig? Hah, neeej.. Illustrator är GJORD för att göra vektorer.. också dessutom för att det använder sig av vektorer. Illustrator är lätt att lära sig, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Finns det f.ö. något enkelt och smidigt sett att göra "linjer" med vektor? Jag har jobbat relativt lite med kurvor och linjer i Photoshop, men det är inte gjort för att jobba med vektorer (fotnot: Vektorgrafik i Photoshop heter oftast Vexel). Men om du har en path, kan du högerklicka på den, och välja 'Stroke Path', för att göra en linje längst din path. Det går dock bara om "Path" är ibockad uppe i vänstra hörnet, och inte "Shape Layers". Rekommenderar dock att du prövar Illustrator istället, om du vill fortsätta jobba med vektorer. Eller Flash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Får helt enkelt införskaffa mig Illustrator. Nu när jag förstår innebörden av vad man kan åstakomma med vektor så är det svårt att inte försöka lära sig det, då det är bättre på så många sätt än att göra det på mina föregående sätt (markeringslasso, fylla i med färg osv.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 http://veclock.deviantart.com/art/The-Most...-form-104058939 The Most Intelligent life-form! Riktigt snygg bild. Har lite problem med peddosmilet bara =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Tack Martin-123 och Umberto! Riktigt snygg bild. Har lite problem med peddosmilet bara =( Tackar. Men peddosmilet är ju en symbol för vänskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts