Sofie Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ritad i 1an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ritad i 1an... Snusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 vad fan är det där för papper? Papyrus så klart. Ritad i 1an... Mer av Sofie. Mindre av alla andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ritad i 1an... GAAH! Har du smygit dig in hemma hos mig o plåtat?! För att ni ska fatta så; Bilden sitter på min vägg över mig säng.. Bildbevis(Jag ser väldigt fundersam ut ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 GAAH! Har du smygit dig in hemma hos mig o plåtat?! För att ni ska fatta så; Bilden sitter på min vägg över mig säng.. Bildbevis(Jag ser väldigt fundersam ut ) Hur fan har det gatt till sofie = tigern-fasoner ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 vad fan är det där för papper? Vanligt papper fotograferat i ett dåligt belyst rum med en kamera utan blixt. Sedan lekte jag lite med det i photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Hur fan har det gatt till sofie = tigern-fasoner ? Mer i stil med; Sofie = Mitt ex.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Mer i stil med; Sofie = Mitt ex.. Å fan juste hoppasan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Papyrus så klart. Mer av Sofie. Mindre av alla andra! Tolkar det som jag ritar bra shysst grabben eller var det bara för brösten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Tolkar det som jag ritar bra shysst grabben eller var det bara för brösten Tänk en gång till.. Han är en kille.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ingen som ha några fler bilder? Skit i temat förresten, det håller ändå inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Tolkar det som jag ritar bra shysst grabben eller var det bara för brösten Tänk efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Har en till bil här...Kanske skulle ta o jobba lite mer på den bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Haha tack för det då.. fan vad taskiga ni är i detta forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Haha tack för det då.. fan vad taskiga ni är i detta forum Ingen sa att du målade fult lilla hjärtat. Bara att jag med 100% säkerhet kan säga att funny syftade på brösten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Vad är det för dumheter? Tss...bröstfixerad my ass. Får sluta skämta innan folk tar mig för ett mans-chauvinistiskt svin. (btw: Finns det några kvar som inte redan gör det? Jag satsar på er!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ingen sa att du målade fult lilla hjärtat. Bara att jag med 100% säkerhet kan säga att funny syftade på brösten.. Den där funny borde r*nka oftare då.... Bröst fixerad j*vel Men vem fick du bilden av då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Den där funny borde r*nka oftare då.... Bröst fixerad j*vel Men vem fick du bilden av då Öööööhm, jag målade av din bild och satte den på väggen? Naedå, klart jag fick den av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Den där funny borde r*nka oftare då.... Ouch...Don't go there! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Har en till bil här...Kanske skulle ta o jobba lite mer på den bara... Du är duktig :"> , har ritat en massa bilar på senaste tiden, bla Lexus is220, Nissan Skyline, Ford Gt40 och lite annat, kan foto och lägga upp nåra snart Edit:Så där ja nu har ja fotat alla bilar och börjar me att lägga upp is220 an som faktiskt är en skiss på min bil i NFSU2 Redigerad 3 februari, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts