P-C Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Umbertobart! (Umberto + underbart .. ni fattar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 GTAsajten vs Hollywood. Tack till Vinnie för hjälp med Bruce Almighty-bilden. Hahaha! Klockrent! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 GTAsajten vs Hollywood. Tack till Vinnie för hjälp med Bruce Almighty-bilden. Genialt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 HAHA finns en pedobear på en av Big U's bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 HAHA finns en pedobear på en av Big U's bilder! Haha! Klockrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 GTAsajten vs Hollywood. Tack till Vinnie för hjälp med Bruce Almighty-bilden. Wow, grymt gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Tack så mycket! Tack, tack. Jag fixade faktiskt en bild med reflektioner till Bruce-bakgrunden men jag antar att du missade det. Oj, det missade jag. Oh well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Braaaaiins... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 Umberto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Sneaky sneaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Whiteboard + LAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Whiteboard + LAN Mhmm, ganska likt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Hej och hå. Nya dumheter, två "spelbilder" den här gången. >>> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 HAha! Princess Tweak är ju för underbar! Väldigt välgjorda/roliga bilder, som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 (redigerad) Hej och hå. Nya dumheter, två "spelbilder" den här gången. bilder Umbertobart! Jag har en ny hobby,att göra pokemon sprite's kan lägga upp några snart. http://pici.se/pictures/QXzmtZJQQ.png Redigerad 8 november, 2008 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Umbertobart! Jag har en ny hobby,att göra pokemon sprite's kan lägga upp några snart. http://pici.se/pictures/QXzmtZJQQ.png Ser ut som en blandning av olika sprites enbart. En Mr.Mime med lite drag av Hitmonlee, Mankey och den där lila "hunden". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Ser ut som en blandning av olika sprites enbart. En Mr.Mime med lite drag av Hitmonlee, Mankey och den där lila "hunden". Mjo var det jag menade att man tar olika sprites och byter delar och färger. Btw är det Mr.Mime och Delcatty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Mjo var det jag menade att man tar olika sprites och byter delar och färger. Btw är det Mr.Mime och Delcatty. lol, svansen på huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Umbertobart! Jag har en ny hobby,att göra pokemon sprite's kan lägga upp några snart. http://pici.se/pictures/QXzmtZJQQ.png Åh, värsta flashbacks! Den första sidan jag gjorde var strax innan millenieskiftet, och hette "Axels Pokémon site" (den var faktiskt väldigt bra, om jag får säga det själv - slängde in lite JavaScript, och hade stilistiskt clean-a inslag), i vilken det fanns en del som hette "Own Pokémon", där jag gjorde några dussin 'egna' Pokémon, på sättet du beskrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 (redigerad) Åh, värsta flashbacks! Den första sidan jag gjorde var strax innan millenieskiftet, och hette "Axels Pokémon site" (den var faktiskt väldigt bra, om jag får säga det själv - slängde in lite JavaScript, och hade stilistiskt clean-a inslag), i vilken det fanns en del som hette "Own Pokémon", där jag gjorde några dussin 'egna' Pokémon, på sättet du beskrev. Låter kul. @StellHell:Haha jo visste inte vad jag skulle ta för del så det blev svansen på huvudet. Redigerad 8 november, 2008 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts