RavenE Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 (redigerad) Ka-ching, känns som det var år och dar sen jag pixlade. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/fqoitkchiz3i.png Underbar! Förstår inte hur du har tålamod för det. Redigerad 29 augusti, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 http://veclock.deviantart.com/art/Power-of-Nature-95973656 Oj! Den där skulle jag kunna hänga på väggen. Ka-ching, känns som det var år och dar sen jag pixlade. Fan va najs. Ska det bli ett spel, perhaps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Underbar! Förstår inte hur du har tålamod för det. Åh, tack! Inte jag heller, när jag tänker på det. Musik hjälper verkligen! Fan va najs. Ska det bli ett spel, perhaps? DET är najs! Tack, och det blir nog dessvärre inget spel, om än det ger upphov till en massa idéer. Men jag har redan två spel jag bollar med nu, tror jagväntar lite med det tredje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Guess who's back? Inte färdig än dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Yo, I'm a tank! Ber verkligen jättemycket om ursäkt för den gräsliga vattenstämpeln. Men det är till ett kommande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Skills! Yo, I'm a tank! Ber verkligen jättemycket om ursäkt för den gräsliga vattenstämpeln. Men det är till ett kommande spel. De e najs. Vilket program använder du? ---- Me wus bord. Speed drawing: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 (redigerad) De e najs. Vilket program använder du? Danke schön! Den är ritad i Flash Och kärlek till din bild! Redigerad 19 september, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Skills! De e najs. Vilket program använder du? ---- Me wus bord. Speed drawing: DU har säkert fått frågan förut men ändå: Använder du dig av såndär penna eller är du så pass skicklig med musen? (That sounds fun.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 DU har säkert fått frågan förut men ändå: Använder du dig av såndär penna eller är du så pass skicklig med musen? (That sounds fun.) OH, THE INNUENDOS! HAHAHAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 DU har säkert fått frågan förut men ändå: Använder du dig av såndär penna eller är du så pass skicklig med musen? (That sounds fun.) Japp, jag använder penna numera. Alla mina tidigare bilder, skapade före sommaren, är dock gjorda med mus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Ny: http://veclock.deviantart.com/art/Hybrid-tree-99149316 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Ny: http://veclock.deviantart.com/art/Hybrid-tree-99149316 Riktigt snygg, vad ska tjejen din? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Riktigt snygg, vad ska tjejen din? Tack. Huh, vänta! Förstår inte sista meningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Tack. Huh, vänta! Förstår inte sista meningen! Han menade nog, " Vad sa tjejen din " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Han menade nog, " Vad sa tjejen din " Aha, om han menade det så blev hon glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 Aha, om han menade det så blev hon glad. Ja, det menade jag. Ibland går det lite för fort för ens eget bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 GTAsajten vs Hollywood. Tack till Vinnie för hjälp med Bruce Almighty-bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Underbart! Vet inte vilken jag gillar mest om jag ska vara ärlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Haha, heta! Jag fixade faktiskt en bild med reflektioner till Bruce-bakgrunden men jag antar att du missade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Var/när kan man få spela det? :drool: Förmiddagen fick precis guldkant, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts