Jump to content

Bilder, både penna och paint.

Conny_S
 Share

Recommended Posts

loldubbelpost.

Krånglig jävel! Jag var tvungen att hålla på att tejpa och jävlas. Med solen över min abnormt stora rygg (kändes som så, för att det var VARMT.) och arslet i vädret. Blev väl sådäääär, men den duger imo.

No need for words.

Min brors är de övre, mina är de nedre. Den där skall pryda min vägg senare. På något vis.

edit, och mycket väl medvetna att vi behöver större papper. Fula kanter. :naughty:

edit2: PLUS, jag ska skicka en stencil till Lajnux. I ett kuvert. Han får ta kort på den när den kommer till honom. Höhö.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte vad jag ska säga, jag är... mållös >_<

Galet snyggt, verkligen, då dinna tidigare bilder fokuserat mer på en central gestalt/karaktär har bakgrunden och resten av bilden oftast stått lite i skymundan, men i denna flyter allt ihop till en underbar helhet. Lite Adam Phillips-vibbar! (Bitey of Brackenwood-serien) Keep it up

Den blev rätt fail. Den var böjd och jävlig. Var tvungen att tejpa som en galning.

Åh, jag gillar't! Jag skulle lätt ha på mig en sån :confused:

Jag ska måla hela världen lilla mamma! Min vän och jag gick loss på hans väggar med målarfärg och kritor

I spy with my little eye fyra droogs? Kreativt, jag gillar inramningen >_<

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor