Arman Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 (redigerad) Hoppas få kunna skapa ett program som kan, förutom att spela upp de mest använda filtyperna, också kunna visa ett informationsbibliotek om de filmer man har. Så att man kan tillägga fakta om handling, skådespelare, utgivningsår, genre, regissör samt affisch... Redigerad 23 juni, 2008 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Jag hade tråkigt. Personligen är jag inte helt nöjd med den här men.. whatever. --- da Vinci - Den sista måltiden (aka Nattvarden) Den sista fikapausen Disney+WB Battlestar Galactica House The Sopranos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Jag hade tråkigt. Personligen är jag inte helt nöjd med den här men.. whatever. Den sista fikapausen Hah, du har lyckats igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Jag hade tråkigt. Personligen är jag inte helt nöjd med den här men.. whatever. ---http://en.wikipedia.org/wiki/The_Last_Supper_%28Leonardo%29 Den sista fikapausen Hahaha! Underbar! Igen! Jag samtalar med självaste Mr. Umberto himself Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 (redigerad) Jag hade tråkigt. Personligen är jag inte helt nöjd med den här men.. whatever. --- Vad tusan står jag och fumlar med händerna i bakgrunden för, och varför är Stellhell Tweak snurrig? Riktigt kul! Redigerad 29 juni, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Riktigt rolig bild! [attentionwhore] Men varför får inte PRAO-elever fikapaus? [/attentionwhore] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 (redigerad) Tack alla! Vad tusan står jag och fumlar med händerna i bakgrunden för, och varför är Stellhell Tweak snurrig? Riktigt kul! Se och läs om originalmålningen. Det är en parodi på den. ("Scenen" är ju att Kebab har sagt något och alla reagerar på det han sa på olika sätt) -- Här finns fler parodier btw. Redigerad 29 juni, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 (redigerad) da Vinci - Den sista måltiden (aka Nattvarden) Den sista fikapausen Jesus Christ! Riktigt snyggt gjort. Redigerad 29 juni, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Jesus Christ! Riktigt snyggt gjort. Tack, tack. -- Btw. Jag är inte främmande för requests om nån har förslag eller önskemål på bilder/foton/konstverk att "forumisera". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Yeah, paintskills are teh awesomest. (Snacka om sjuk hand, men orka!) Kebab fyller 18 Oj, det här hade jag inte sett! (Eller jo, i det helsköna PM:et, men inte här i tråden. ) Tackar! Tankar och kritik upskattas! http://img410.imageshack.us/img410/7708/giraffecopyjo3.th.jpg Jag hade tråkigt. Personligen är jag inte helt nöjd med den här men.. whatever. --- da Vinci - Den sista måltiden (aka Nattvarden) Den sista fikapausen Hahahahahaha! Du har gjort det igen! Vansinnigt hedrande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Hahahahahaha! Du har gjort det igen! Vansinnigt hedrande. Tack. Det var ju bra att du läste/läser da Vinci-koden så känner du till originalmålningen t.o.m. --- Nu har jag börjat arbeta med den här målningen men det är lite problematiskt eftersom det är så många gubbar på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Tack. Det var ju bra att du läste/läser da Vinci-koden så känner du till originalmålningen t.o.m. --- Nu har jag börjat arbeta med den här målningen men det är lite problematiskt eftersom det är så många gubbar på den. Du kan inte ta med alla forumiter som visats i serien, och sedan antingen göra fler djur som inte ännu visats eller så får resten vara siluetter, som i slutet av avsnitt ett (eller var det två?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Oj, det här hade jag inte sett! (Eller jo, i det helsköna PM:et, men inte här i tråden. ) Tackar! http://www.unmotivate.com/pictures/holyshit.jpg Hahahahahaha! Du har gjort det igen! Vansinnigt hedrande. Det värmer! Märk att Kebapsi är tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Du kan inte ta med alla forumiter som visats i serien, och sedan antingen göra fler djur som inte ännu visats eller så får resten vara siluetter, som i slutet av avsnitt ett (eller var det två?) Jag tror karaktärerna räcker till utan att jag behöver skapa nya men det där med silutter är iaf en bra idé för personerna som står i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Tack. Det var ju bra att du läste/läser da Vinci-koden så känner du till originalmålningen t.o.m. Åh, vad seg jag är. Det är ju Tweak som är Maria Magdalena ! Jag trodde att det var personen på andra sidan om Jesus(mig ) som skulle vara den påstådda kvinnan , och att du hade missat den detaljen när du placerade Henkibojj där. Helt underbart! Det värmer! Märk att Kebapsi är tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Min pally! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Jag hade tråkigt. Personligen är jag inte helt nöjd med den här men.. whatever. --- Den sista fikapausen Haha, underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Let's get this party started! Bilden är en bana från det flashbaserade action/äventyrsspelet Prince of War 2 jag jobbat med ett bra tag nu. Men... Jag är typ klar, känns det som. Snart, iallafall. Husen är återanvända från den andra banan jag postade för ett tag sedan, om någon minns det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Let's get this party started! Bilden är en bana från det flashbaserade action/äventyrsspelet Prince of War 2 jag jobbat med ett bra tag nu. Men... Jag är typ klar, känns det som. Snart, iallafall. Husen är återanvända från den andra banan jag postade för ett tag sedan, om någon minns det Skitsnyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Let's get this party started! Bilden är en bana från det flashbaserade action/äventyrsspelet Prince of War 2 jag jobbat med ett bra tag nu. Men... Jag är typ klar, känns det som. Snart, iallafall. Husen är återanvända från den andra banan jag postade för ett tag sedan, om någon minns det När får man prova spelet? Skitsnyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts