P-C Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag älskar min position! Jag älskar Henkibojjs position. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag älskar Henkibojjs position. Själv förstår jag den inte riktigt... smörar jag eller? Det tycker jag iaf inte att jag gör på forumet, jag har nog haft lika många dispyter med Stell back in the days som jag haft med dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Dystert i den här tråden Bu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 (redigerad) Yeah, paintskills are teh awesomest. (Snacka om sjuk hand, men orka!) Kebab fyller 18 Redigerad 30 maj, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Yeah, paintskills are teh awesomest. (Snacka om sjuk hand, men orka!) Kebab fyller 18 Ganska bra faktiskt. Man ser ju iallafall vad det är, vilket jag inte skulle kunna lyckas med. Iaf inte i paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Ganska bra faktiskt. Man ser ju iallafall vad det är, vilket jag inte skulle kunna lyckas med. Iaf inte i paint. Rubbet är ju gjort av Umberto, jag har bara klippt och klistrat och pixlat och suddat där det behövts. Anledningen till att handen är konstig är att det från början var Tweaks. Grisens ställning är från en omfamning av Quattro, så jag fick kopiera armen i teleskopformat, men det syns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 (redigerad) Rubbet är ju gjort av Umberto, jag har bara klippt och klistrat och pixlat och suddat där det behövts. Anledningen till att handen är konstig är att det från början var Tweaks. Grisens ställning är från en omfamning av Quattro, så jag fick kopiera armen i teleskopformat, men det syns inte Ah jasså. Jo jag tyckte väl att "din" högra (edit: well, vänstra faktiskt) arm stog ut lite från resten. Men men. Fint gjort ändå. Redigerad 30 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Jag ville bara säga att jag är aningen mer imponerad av Vinnies bild än vad jag är av Henkis. No offence. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 (redigerad) nvm Redigerad 31 maj, 2008 av päronpung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Vad tycker ni om min logotyp? Något jag borde fixa eller lägga till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Vad tycker ni om min logotyp? Något jag borde fixa eller lägga till? Vad är loggan till? Svart och rött kan uttrycka hat och ilska och ondska vilket känns lite motsägelsefullt till "longlife". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Kände precis det kaller beskrev innan jag läst hans post. Så styr färgerna lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Hmm, men om man gillar svart, rött och vitt då? KalleR, det är bara till ett påhittat bolag. Och förutom färgerna, vad tycker ni om själva formen på loggan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Hmm, men om man gillar svart, rött och vitt då? KalleR, det är bara till ett påhittat bolag. Och förutom färgerna, vad tycker ni om själva formen på loggan? Fint att du lyckats merga månen med nålen på ett bra sätt, den smälter in bra, men loggan säger mig inget. 'Target longlife' kan jag inte relatera till en måne - hur tänker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Hmm, men om man gillar svart, rött och vitt då? KalleR, det är bara till ett påhittat bolag. Och förutom färgerna, vad tycker ni om själva formen på loggan? loggan i sig är snygg, tänker på scarface eller något, ologisk som jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Fint att du lyckats merga månen med nålen på ett bra sätt, den smälter in bra, men loggan säger mig inget. 'Target longlife' kan jag inte relatera till en måne - hur tänker du? Mitt mellannamn är Ay vilket betyder måne på bl a. turkiska. Därför tog jag med den. Stiftet däremot... fråga mig inte om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Hmm, men om man gillar svart, rött och vitt då? KalleR, det är bara till ett påhittat bolag. Och förutom färgerna, vad tycker ni om själva formen på loggan? Den ser bra ut, men jag tycker det skulle vara snyggare om du kunde försöka trycka ihop symbolen med texten så att det hela flyter samman. T e x lägga månen i början och istället för ett "i" så sitter häftstiftet där, eller något sådant. Det kan bli ganska trixigt att få till och om det ser dåligt ut, så skit i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Mitt mellannamn är Ay vilket betyder måne på bl a. turkiska. Därför tog jag med den. Stiftet däremot... fråga mig inte om det. Annan grej jag tänkte på nu såhär i efterhand är att "target longlife" och "productions" inte är på samma vertikala nivå, vilket är ganska fult. De får gärna vara lika höga också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Annan grej jag tänkte på nu såhär i efterhand är att "target longlife" och "productions" inte är på samma vertikala nivå, vilket är ganska fult. De får gärna vara lika höga också Jo, men jag tänkte mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Jag skrattar åt Errols trumma som ramlat på marken, mästerverket är fritt för allmänheten att kopiera till ex skrivbordsunderlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts