Saleen Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 (redigerad) Jag kunde ha gjort det, men det visste jag inte då. Jag trodde den blev suddig i vilket fall som helst. Men NU vet jag att man kan spara i 24-bit eller vad det är och den blir OK. Synd bara att folk bara inte ska kunna tro på vad en person säger. Lite svårt att kunna bevisa att den är gjord i paint om jag inte har bilden i normal storlek. Spela roll om den var gjord i paint eller i PS - Den var snygg! Edit: *tröstar* Redigerad 23 mars, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Klyftigt att lägga osmart i ett stycke som handlar om inkompetens. Tss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAsa-tattoos Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Spela roll om den var gjord i paint eller i PS - Den var snygg! Edit: *tröstar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Jag får en sån jävla deja vu av hela den är diskussionen. Satt och kollade på datumet för att se ifall jag råkat hoppa bak typ 50 sidor. Skitläskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Orginal Paint.jpg Fortfarande inte AA på kanterna. paint.jpg gör inte något AA, den smetar ut färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAsa-tattoos Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Fortfarande inte AA på kanterna. paint.jpg gör inte något AA, den smetar ut färger. Ok. Aja för mig får du tro vad du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 http://veclock.deviantart.com/art/Normal-Person-81232979 Gjord i hög upplösning, så jag ska trycka den på tröja! Kommer bli kul att se allas reaktioner, t.ex. i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 ^ comment!? Men iaf, eftersom tråden heter "Bilder, både penna och paint.", så: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 http://veclock.deviantart.com/art/Normal-Person-81232979 Gjord i hög upplösning, så jag ska trycka den på tröja! Kommer bli kul att se allas reaktioner, t.ex. i skolan. ^ comment!? Men iaf, eftersom tråden heter "Bilder, både penna och paint.", så: Naaajs. Som vanligt, snyggt gjorda men uuh... mindre snygga motiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Naaajs. Som vanligt, snyggt gjorda men uuh... mindre snygga motiv. Tack, men motiven är snygga, speciellt "Normal Person", han har ett hjärta av guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Jacker goes konstnär... Målade en droodle (och vad är en droodle då?). Nu återstår frågan vad bilden föreställer. Föreställer det... ... En fästning på väg att bli träffad av en kanonkula? ... En boll som blivit utsparkad genom en öppen dörr? ... En minigolfboll som studsar ut genom öppningen på baksidan av sista hålet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Jacker goes konstnär... Målade en droodle (och vad är en droodle då?). Nu återstår frågan vad bilden föreställer. Föreställer det... ... En fästning på väg att bli träffad av en kanonkula? ... En boll som blivit utsparkad genom en öppen dörr? ... En minigolfboll som studsar ut genom öppningen på baksidan av sista hålet? Åh, droodles! http://kärlekochrespekt.org/Smileys/kor/kiss.gif Jag gissar på en boll utsparkad genom en öppen dörr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Jacker goes konstnär... Målade en droodle (och vad är en droodle då?). Nu återstår frågan vad bilden föreställer. Föreställer det... ... En fästning på väg att bli träffad av en kanonkula? ... En boll som blivit utsparkad genom en öppen dörr? ... En minigolfboll som studsar ut genom öppningen på baksidan av sista hålet? Haha, de där fanns ofta i Kalle Anka-tidningarna när man var liten. Jag gissar på minigolfbollen. Även fast inget av alternativen känns speciellt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Haha, de där fanns ofta i Kalle Anka-tidningarna när man var liten. Precis vad jag skulle säga. Hittade en klockren på hemsidan jacker länkade till: Svar: Top view of a graduate joining a Mexican sombrero march Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Ett kollage jag gjorde i paint. Folk undrar om jag är manodepressiv och självdestruktiv när de ser den här bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Ett kollage jag gjorde i paint. Folk undrar om jag är manodepressiv och självdestruktiv när de ser den här bilden. Hej vilken fin bild. Men jag undrar ändå om du inte är en aning manodepressiv och självdestruktiv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Dagens mattekration. http://pici.se/pictures/htodLHhww.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Dagens mattekration. http://pici.se/pictures/htodLHhww.jpg Skillz! http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif ------- - THE SOPRANOS! - THE SIMPSONS! - THE FORUM! Don't stop believing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 - THE FORUM! Don't stop believing. Haha. Sjukt snyggt gjort. Men varför får inte Umberto vara med på mötet? Hahahaha! Agenten får stå utanför! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 - THE FORUM! Don't stop believing. Älskvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts