GEAS Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Yay! Gör nog en ninja/samuraj imorrn, så postar jag den då Själv gjorde jag två stycken när jag satt framför datorn tidigare idag, men batterierna i kameran dog precis när jag skulle fota dem men de kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Själv gjorde jag två stycken när jag satt framför datorn tidigare idag, men batterierna i kameran dog precis när jag skulle fota dem men de kommer! Men jag vill först göra klart mina andra "projekt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Gjorde nyss en samuraj, men vet inte direkt om den blev så bra... håller dock på med dess spjut just nu så får väl försöka finslipa den lite sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ritat klart den där gubben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ritat klart den där gubben... Inspiration från Milkman flash filmen lille jimsan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) Inspiration från Milkman flash filmen lille jimsan ? Nej, ritade bara... Och kalla mig inte jimsan ffs! Editation: Ritade en ninja... Redigerad 2 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Gjorde en halvcool ninja-chibi nyss lägger upp snart! ska göra läxorna först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jag kanske är trög? Men vad tusan är en "Jimsan" förnå't? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jag kanske är trög? Men vad tusan är en "Jimsan" förnå't? Ett "smeknamn" till mig... Heter Jim... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) Känner mig tvungen att lägga upp min ninja-chibi hade jag haft den i true colour skulle vissa linjer ha gått förlorade så är en två colur-bild EDIT: förminskad med 50% Redigerad 2 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Nice. Men några av de där gubbarnas armar når ända ner till fötterna? Nåja, träna på. Jag är inte heller helt bra på armar och händer etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jo fan killen till vänster har längre armar än ben ... men när man ritar chibi ska dom va lika långa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ok, här är en bild ganskainspirerad av bilden nedanför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Hmm, är ju ingen samurai men gjorde den här när jag kom hem idag. Backdäcket ser helt men va f'n Man kan ju inte få allt här i livet. Va gillar ni bilden annars då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Riktigt cool bild, och från en ovanlig vinkel! Snygg "foreshortening"! Och förresten, bakdäcket ser lite skumt ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ritade denna efter en tutorial! Riktigt nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ritade denna efter en tutorial! Riktigt nöjd Länk till tutorialen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Länk till tutorialen? Tutorial Ritade av det mesta :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Tutorial Ritade av det mesta :"> För övrigt finns också Polykarbon.com Dragonarts (bläddra ner lite) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) k, här är en bild ganskainspirerad av bilden nedanför... vad fan är det där för papper? Redigerad 2 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts