Siana Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 I hopp om att sommaren snart skall komma... Så ritade jag en bild i paint. Skuggningen på tröjan överrensstämmer inte med skuggningen på byxorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Gjorde en flash film när jag hade tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Made in Flash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Made in Flash. Varför använder du inte photoshop om du ska göra bilder? Eller hade du med den i någon film? För verktygen är väl ungefär likadana i flash och photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Varför använder du inte photoshop om du ska göra bilder? Eller hade du med den i någon film? För verktygen är väl ungefär likadana i flash och photoshop? Nu tror jag minsann att du svarade på din egna fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Varför använder du inte photoshop om du ska göra bilder? Eller hade du med den i någon film? För verktygen är väl ungefär likadana i flash och photoshop? Väldigt stor skillnad att rita i Flash och Photoshop. Flash är bättre att använda om man vill göra skämtsamma bilder eftersom den har sådan härlig auto- smoothing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Väldigt stor skillnad att rita i Flash och Photoshop. Flash är bättre att använda om man vill göra skämtsamma bilder eftersom den har sådan härlig auto- smoothing. Sant. Dessutom använder jag alltid Photoshop till mina bilder, så lite variation kan man ju få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Datadanne Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Lol Vad Ful Denna Blev!? Fa* Den Var För Stor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Lol Vad Ful Denna Blev!? Fa* Den Var För Stor! http://ww2.beffo.se/upload/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Fresh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Fresh.. Mm, Kethchup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Ritade för första gången i PS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 (redigerad) Ritade för första gången i PS En suddig Ching Chong Kines...... Fint.. Redigerad 18 april, 2007 av Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Jag vet inte om jag vill göra klart den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Varför är det 'romantiskt' att ge någon sitt hjärta? Kolla, det är skitäckligt! http://pici.se/pictures/SlgQrfTmA.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Bläbläorkascannernärdetärsåhimlasent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Varför är det 'romantiskt' att ge någon sitt hjärta? Kolla, det är skitäckligt! http://pici.se/pictures/SlgQrfTmA.jpg Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Snyggt! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 En suddig Ching Chong Kines...... Fint.. Tack för den snälla kommentaren. Hoppas att jag kommer slå igenom snart, känns som det går väldigt bra nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Varför är det 'romantiskt' att ge någon sitt hjärta? Kolla, det är skitäckligt! http://pici.se/pictures/SlgQrfTmA.jpg Wow, det ser verkligen ut som att det står ut där vid "hålet". Du är verkligen grym på att rita. Gillar även "budskapet" eller vad man ska kalla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts