Chilli_13 Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) http://www.deviantart.com/deviation/50642919/ Snügg! Edajt: Ny sida, Förlåter ni mig? :'( Redigerad 12 mars, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Nya tecknigar från mig kommer snart men jag ville bara visa denna som den döögulliga mypuupyuu gjorde åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Nya tecknigar från mig kommer snart men jag ville bara visa denna som den döögulliga mypuupyuu gjorde åt mig. Skitsnygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 En gammal paint / photoshoppad. Ganska nöjd med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 En gammal paint / photoshoppad. Ganska nöjd med den Vad exakt har du gjort? Och detta är för teckningar, inte photoshopbilder. (Se bildredigeringstråden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Vad exakt har du gjort? Och detta är för teckningar, inte photoshopbilder. (Se bildredigeringstråden) Knullkuk, posta bilder istället för att klaga på andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Knullkuk, posta bilder istället för att klaga på andra Guh, vad är med dig nudå? Jag frågade VAD han hade gjort och hänvisade istället till BILDREDIGERINGSTRÅDEN för jag antar att han inte suttit och ritat den i PS. Jag ska posta en massa bilder snart så fort jag lyckas fixa så att scannern går över nätverket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Vad exakt har du gjort? Och detta är för teckningar, inte photoshopbilder. (Se bildredigeringstråden) Tack att du rättar mig hela jävla tiden ^^ "... och paint", hur tolkar man det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 "... och paint", hur tolkar man det då? Att du sparat den i Paint som .jpg. Man tar inte fel på kornigheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 29 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) Det är roligt att se att min gamla tråd fortfarande är vid liv, jag bidrar med en Mel Gibson gjord i paint: http://www.2and2.net/files/460bdaca968e4.jpg Glöm inte att rita mycket gubbar, släpp lös djävulen inom er när ni tecknar. /Conny_S Redigerad 29 mars, 2007 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) Snygg Mel Gibson Redigerad 30 mars, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Det är roligt att se att min gamla tråd fortfarande är vid liv, jag bidrar med en Mel Gibson gjord i paint: http://www.2and2.net/files/460bdaca968e4.jpg Glöm inte att rita mycket gubbar, släpp lös djävulen inom er när ni tecknar. /Conny_S Du har en väldigt bestingt ton i vad du målar, och håller dig inom riktlinjer i allt, och allt får på så sätt samma karaktäriska drag. Väldigt udda och väldigt eget. Har inte sett någon som målar som dig, och ändå så ser man på ett ungefär vad det är ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Det är roligt att se att min gamla tråd fortfarande är vid liv, jag bidrar med en Mel Gibson gjord i paint: http://www.2and2.net/files/460bdaca968e4.jpg Glöm inte att rita mycket gubbar, släpp lös djävulen inom er när ni tecknar. /Conny_S Länge sen man såg dig! Fortsätt ladda upp bilder, du har en väldigt intressant och egen stil. Jag svarar med en paintbild. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/O5cToGsClIOn.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Conny_S sitter brevid mig här och tackar för kommentarer, mer bilder skall senare laddas upp. Fortsätt rita Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) en liten egen Stil att göra bilder... Paint ftw... LOL edit* btw den ser bättre ut i MSN rutan... Redigerad 30 mars, 2007 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Ehm, en omgjord version av min gamla molnstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Ehm, en omgjord version av min gamla molnstad. Snyggiz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Ehm, en omgjord version av min gamla molnstad. Shitfuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 I hopp om att sommaren snart skall komma... Så ritade jag en bild i paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 I hopp om att sommaren snart skall komma... Så ritade jag en bild i paint. Wow! Det där var riktigt fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts