Siana Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Tack, men jag upptäckte nu att armen är HEEELT fel. Ach. Det gör inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Coola bilder ni la upp Och tack för kommentarerna. Här är det senaste (från igår ) [Denna bilden är ritad från en annan] Kunde greja mer med den men... Palla. Ljusning plus detaljer... *host* örat *host* Men lärde mig väldigt mycket Orginalet. http://img221.imageshack.us/img221/5126/stardb0.jpg Och den ändrade! http://img221.imageshack.us/img221/8094/bwstarcr9.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Coola bilder ni la upp Och tack för kommentarerna. Här är det senaste (från igår ) [Denna bilden är ritad från en annan] Kunde greja mer med den men... Palla. Ljusning plus detaljer... *host* örat *host* Men lärde mig väldigt mycket Orginalet. Och den ändrade! Nice, Kewlan. Fast den 'ändrade' såg väldigt pissig ut. "jag har aldrig tecknat förut" - BULLSHIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Gjorde precis en rätt konstig gubbe: Haha, det liknar ju vår bildlärare på vår skola. Bengt Bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Vet inte varför, men jag blir inte särskilt imponerad av dina bilder Colan. Använder du någon slags cirkelstruktur när du bygger upp ansiktet eller drar du bara tunna linjer som du sedan suddar tills det blir bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Nice, Kewlan. Fast den 'ändrade' såg väldigt pissig ut. "jag har aldrig tecknat förut" - BULLSHIT! Vet inte varför, men jag blir inte särskilt imponerad av dina bilder Colan. Använder du någon slags cirkelstruktur när du bygger upp ansiktet eller drar du bara tunna linjer som du sedan suddar tills det blir bra? Bygger upp det med tunna linjer, och fortsätter sedan. Att imponera på dig minsann, naj, det kräver mer I expect nothing less ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Självporträtt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Självporträtt. Jag anar avatar-storlek? Redigerad 17 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Jag anar avatar-storlek? Jag är lite för van vid att leka avatar-bygge i mitt kära 5.0:a. Redigerad 17 januari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) Fy fan vad tråkigt det är att vara sjuk http://ww2.beffo.se/upload/pic~/9z9bbr1o20.JPG Fy fan för dubbelpost Nu kommer jag leva med skam resten utav dagen. Redigerad 19 januari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Förvirrad liten pojke. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Förvirrad liten pojke. :'( OMAGAAD! Fin bild ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 OMAGAAD! Fin bild ^^ Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Förvirrad liten pojke. :'( Du gör väldigt underliga näsor. Snyggt hursomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Fy fan vad tråkigt det är att vara sjuk http://ww2.beffo.se/upload/pic~/9z9bbr1o20.JPG Fy fan för dubbelpost Nu kommer jag leva med skam resten utav dagen. Och vad fan är det där för skit? Vart tog min bild vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Du gör väldigt underliga näsor. Snyggt hursomhelst. Mäh, finns olika näsor. Han har en sån näsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Fy fan vad tråkigt det är att vara sjuk Fy fan för dubbelpost Nu kommer jag leva med skam resten utav dagen. Har du ritat de där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Förvirrad liten pojke. :'( Riktigt snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Har du ritat de där? Nej, det var en ful paint-serie ifrån början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Detta är faktiskt delvis gjort med penna, och delvis med en såg A lil' sumthin' I did on min slöjdlektion! http://img222.imageshack.us/img222/6960/sljdwork2dq.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts