Sikorka Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 ... Kan man få se dig rita en tjej en gång? Appropå rita en tjej här nu. IceCandy tog hit sitt block när hon var här i helgen och visade mig, hon är riktigt grym på att rita juh o_0. Jag blev helt stum när jag såg dem, was only girlz. Dom var otroligt vackra och verkligehets trogna, många var mästerverk imo. Hundraelvgånger bättre än vad jag har åstakommit på 15 år iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Du ska vara nöjd, den blev grymt snygg, ser lite pojkaktig ut, men den är snygg på alla sätt. Keep up the good work. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Appropå rita en tjej här nu. IceCandy tog hit sitt block när hon var här i helgen och visade mig, hon är riktigt grym på att rita juh o_0. Jag blev helt stum när jag såg dem, was only girlz. Dom var otroligt vackra och verkligehets trogna, många var mästerverk imo. Hundraelvgånger bättre än vad jag har åstakommit på 15 år iaf. Bild på det också? 50 Cent: Förbannat snygga bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Ihihi, oftast är det mycket svårare att teckna tjejer än killar. Du gjorde det bra med kroppen, men ansiktet är som sagt lite killigt. Keep up the good work. IceCandy får pallra sig hit och slänga upp några pics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Ritad i ett inte helt nyktert stadie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Ritad i ett inte helt nyktert stadie. *fapp fapp fapp fapp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Thug - thug. Jag anar onda hälsningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Dom flesta av er har säkert sett Lajnux nya tema, ja det var jag som gjorde det, jag använde mig av den här bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Assnyggt 50! Och KalleR.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Thug - thug. Jag anar onda hälsningar! Inte syftat på dig. Visste faktiskt inte ens att det fanns en användare som hette så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Hehe okej.. Men nu vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Hm, har konstigt nog inte skrivit i denna tråd förut så dags för mig att bidra med något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Appropå rita en tjej här nu. IceCandy tog hit sitt block när hon var här i helgen och visade mig, hon är riktigt grym på att rita juh o_0. Jag blev helt stum när jag såg dem, was only girlz. Dom var otroligt vackra och verkligehets trogna, många var mästerverk imo. Hundraelvgånger bättre än vad jag har åstakommit på 15 år iaf. Haha, fasen vad du överdriver. Dom var låååångt ifrån verklighetstrogna. Jag ritar bara för att det är kul, vilket innebär att jag lägger ner max..liek.. en timme på en bild. Men det är jeffligt sällsynt. Brukar oftast kladda ihop någon skit på 10 minuter, och då blir'e knappast verklighetstroget. Har för övrigt ingen bild på't på datorn. Orkar inte heller lägga in någon. kthxbai. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Haha, fasen vad du överdriver. Dom var låååångt ifrån verklighetstrogna. Jag ritar bara för att det är kul, vilket innebär att jag lägger ner max..liek.. en timme på en bild. Men det är jeffligt sällsynt. Brukar oftast kladda ihop någon skit på 10 minuter, och då blir'e knappast verklighetstroget. Har för övrigt ingen bild på't på datorn. Orkar inte heller lägga in någon. kthxbai. 1 timme på en bild är ju länge. Själv ritar jag bilden på 5 minuter och ägnar 15 minuter på att bli förbannad för att det inte blir som jag vill, och det slutar med att det ligger ett tillknycklat papper i papperskorgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) http://img160.imageshack.us/img160/9020/pencilgerbiloc8.jpg Riktigt nöjd med den här bilden! Fixade lite med kvaliten också och det blev riktigt bra ju! http://img72.imageshack.us/img72/3424/dinoss7.jpg Redigerad 22 december, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Den understa var ruggigt fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 *applåderar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Jag gillar JC-stuket på dina bilder, 50 cent. Det skulle vara oerhört kul att kunna rita sådär. Självlärd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Jag gillar JC-stuket på dina bilder, 50 cent. Det skulle vara oerhört kul att kunna rita sådär. Självlärd? Ja, självlärd! , jaa lite insperation från JC har jag tagit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Ja, självlärd! , jaa lite insperation från JC har jag tagit. Ursäkta okunnigheten - JC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts