xstreem Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ritade denna på dagens matte lektion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ritade denna på dagens matte lektion Är det en speciell person eller är det bara nån ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Är det en speciell person eller är det bara nån ? Bara en någon jag ritade... Vadårå? Tycker du det liknar någon speciell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Är det "fusk" om man har en bild framför sig och försöker rita av den bilden så gott man kan. Eller måste det vara ritat "ur fantasin"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Är det "fusk" om man har en bild framför sig och försöker rita av den bilden så gott man kan. Eller måste det vara ritat "ur fantasin"? Jag ritar ur fanatsin .. oftast ritade te x av den där Enter: Akaast bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hmmm, har två andra bilder här också jag kanske ska ta och våga visa upp för lite kritik etc? En av dem ritade några dagar innan den första jag visade upp och den andra ritade jag, typ, ehm, 3, kanske 4 timmar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hmmm, har två andra bilder här också jag kanske ska ta och våga visa upp för lite kritik etc? En av dem ritade några dagar innan den första jag visade upp och den andra ritade jag, typ, ehm, 3, kanske 4 timmar sen. Visa på du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Laddzar up en bild! Linkin Park inspirired! To all the motha fuckaz out there Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vad andvänder du när du ritar? Blyerts? En stagedive för er som inte ser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Ja, jag använder i alla fall blyertspennor. Hmmm, kommer ta ett tag innan jag plockar in mina bildera... hittar inte digitalkameran igen, hehe får ta och leta lite grundligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Blyerts och massa sudd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hmmm, jag undrar om jag kanske skulle få läggauppen liten bild inspirerad av min favoritserie: salad fingers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Blyerts + sudd = sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Blyerts + sudd = sant! Rena händer + blyerts + skiss + sudd + konturer = sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Rena händer + blyerts + skiss + sudd + konturer = sant? Nej ... koffein + linkin park + Cola + koffein + blyerts + kladdigt papper + gamalt sudd = sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Nej ... koffein + linkin park + Cola + koffein + blyerts + kladdigt papper + gamalt sudd = sant Nej nej nej.... koffein i mängder + Metallica + blyerts + skiss + rena fingrar och händer + bra idé i skallen + Jolt Cola + mera kaffe + sudd= sant!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Fyllde i lite och skrev en liten text... Ja, just det! Ett mickställ och en mick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Är det "fusk" om man har en bild framför sig och försöker rita av den bilden så gott man kan. Eller måste det vara ritat "ur fantasin"? Klart det inte är fusk, tvärtom, det är ett av de bästa sätten att lära sig teckna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/sibfyh_stellhell.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts