Siana Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Tror ni inte att det är jag som har ritat dom :'( Men jag gör som simpa sa då! Heh, jag har aldrig sett dig som ett visuellt proffs, det är väl mest det. Men det är du ju - jag är avundsjuk! Edit. Satt och tittade igenom dina bilder igen och jag blir inte riktigt klok på dem - de är helt jävla superba. Du borde bli tecknare på heltid, seriöst. Redigerad 15 december, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Heh, jag har aldrig sett dig som ett visuellt proffs, det är väl mest det. Men det är du ju - jag är avundsjuk! Edit. Satt och tittade igenom dina bilder igen och jag blir inte riktigt klok på dem - de är helt jävla superba. Du borde bli tecknare på heltid, seriöst. Haha tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Ska vara borta hela dagen i dag så jag lägger upp en bild imorgon istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Gjorde ett kollage. Orkade inte scanna, så jag tog flera närbilder istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) Gjorde ett kollage. Orkade inte scanna, så jag tog flera närbilder istället. Va fan, helt otroligt snyggt du har fått till skuggor och liknande... Äh, hela bilden i sig är otrolig. Modern konst, ju! Redigerad 16 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Gjorde ett kollage. Orkade inte scanna, så jag tog flera närbilder istället. "Trevligt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Va fan, helt otroligt snyggt du har fått till skuggor och liknande... Äh, hela bilden i sig är otrolig. Modern konst, ju! Tack. "Trevligt" Han är rätt trevlig ja, mötte han igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Tack. Han är rätt trevlig ja, mötte han igår. I dina superögon, Patrik. Ser igenom verkligheten för hitta någonting annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Den blev ful i kameran. Kommer upp med en annan bild sen kanske. Som jag redan tagigt kort på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Hur fan?? ritar ni med blyertspenna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Men nu jävlar. Är det bara jag här som inte kan rita fint eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Men nu jävlar. Är det bara jag här som inte kan rita fint eller...? Jag kan inte heller rita fint Typ såhär ritar jag EDIT: Ända lyckade bilden typ Redigerad 18 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Jag kan inte heller rita fint Typ såhär ritar jag EDIT: Ända lyckade bilden typ Du kunde inte ha laddat upp en större bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Är hos mamma nu, kan nog fixa en och annan bild. Edit: Idiot som jag är så har jag slarvat och tagit bort bilderna vid något tillfälle. Redigerad 18 december, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Har inte haft tid med fler bilder, p.ga av träningar, kompisar, tjejen, så ja, jag har haft fullt upp. Kanske lägger upp nån bild i veckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Har inte haft tid med fler bilder, p.ga av träningar, kompisar, tjejen, så ja, jag har haft fullt upp. Kanske lägger upp nån bild i veckan! Ledsen att behöva säga det, men det luktar verkligen hund om det här. Kan man vara så upptagen så man inte hinner lägga upp en snabb skiss? Jag har en liten teori om att det är någon i 50- Centarns närhet som skissar. Ledsen över dessa anklagelser. Du får tillåtelse att slå den mängd gånger du behagar om det visar sig att du är den övergrymme tecknaren, och ingen annan. Men jag är misstänksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Ledsen att behöva säga det, men det luktar verkligen hund om det här. Kan man vara så upptagen så man inte hinner lägga upp en snabb skiss? Jag har en liten teori om att det är någon i 50- Centarns närhet som skissar. Ledsen över dessa anklagelser. Du får tillåtelse att slå den mängd gånger du behagar om det visar sig att du är den övergrymme tecknaren, och ingen annan. Men jag är misstänksam. Haha, du ska få se! Bara för det ska jag göra en björn i converse skor med kamera, som vem det nu va som sa det! POW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) @50Cent Väldigt fina bilder, 50_Cent - Annars skulle du kunna ta en request på något ovanligt, för att bevisa att du gjort dem, say... En björn i converse-skor som fotograferar sig själv till sin MySpace-sida. Bara en tanke. And to Siana:han verkar ju ganska självsäker iaf Redigerad 18 december, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 @50Cent Japp en sån blir det! Lägger upp imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Japp en sån blir det! Lägger upp imorgon! JAAAAHHHHH , eller? överreaktion, jete... seriöst Redigerad 18 december, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts