spajdermän Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Sumo Asså shit. Vart har du lärt dig rita sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Vi har ju en proffstecknare på sajten! Varför har du aldrig visat upp denna sida av dig förut?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Sumo Men shit, hur snyggt som helst. Gör en serie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Nu blir jag riktigt avis. Känns väldigt inspirerat av någonting av någon anledning dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Sumo Men shit, hur snyggt som helst. Gör en serie? Har du rolig humor skulle jag läsa den Redigerad 15 december, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Tack för alla kommentarer, får se om jag gör en serie. EDIT: hittade en gammal bild Baby Redigerad 15 december, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Hade tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Tack för alla kommentarer, får se om jag gör en serie. EDIT: hittade en gammal bild Baby All your respect, men skulle du kunna, på något sätt, visa att det är just du som tecknat? Ta det inte som en förolämpning. Ta det snarare som en komplimang - du tecknar så ruskigt duktigt så man kan knappt tro det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 All your respect, men skulle du kunna, på något sätt, visa att det är just du som tecknat? Ta det inte som en förolämpning. Ta det snarare som en komplimang - du tecknar så ruskigt duktigt så man kan knappt tro det är sant. Funderade också på det... @50-cent: Du svarade inte på min fråga Vart har du lärt dig rita sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Grymt häftiga bilder 50 Cent. ----- Vi fick sitta och rita julbilder idag på språkvalet så jag tänkte nu för första gången visa upp min okonstnärliga talang här.. Inga bilder jag direkt lag direkt någon energi åt, bara ritade allt eftersom. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/d0wakgpmfe.jpg http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/b4nmr0fdso.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 @ 50 cent - Jävligt grymma ritningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 All your respect, men skulle du kunna, på något sätt, visa att det är just du som tecknat? Ta det inte som en förolämpning. Ta det snarare som en komplimang - du tecknar så ruskigt duktigt så man kan knappt tro det är sant. Hur menar du? typ som att jag tar ett kort när jag ritar eller vad? Funderade också på det... @50-cent: Du svarade inte på min fråga Vart har du lärt dig rita sådär? Inte gått på nån "ritskola" eller något, bara ritat ända sen jag var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Hur menar du? typ som att jag tar ett kort när jag ritar eller vad? Tja, typ filma eller knäppa ett kort där man ser du håller i teckningen eller liknande, vad vet jag? Men måste säga igen... grymt snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Ska jag filma teckningarna eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Ska jag filma teckningarna eller vad? Typ filma när du håller i dem eller tar upp dem, eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Typ filma när du håller i dem eller tar upp dem, eller något liknande. Ok slänger upp en film ( ) imorgon när jag håller upp dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Ok slänger upp en film ( ) imorgon när jag håller upp dom Annars kan du ju göra en steg-för-steg-fotografering. Då du fotograferar steg för steg under ditt tecknande. Passa också på att skriva GTAsajten och ditt nick på ett papper bredvid eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Annars kan du ju göra en steg-för-steg-fotografering. Då du fotograferar steg för steg under ditt tecknande. Passa också på att skriva GTAsajten och ditt nick på ett papper bredvid eller något. Tror ni inte att det är jag som har ritat dom :'( Men jag gör som simpa sa då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Väldigt fina bilder, 50_Cent - Annars skulle du kunna ta en request på något ovanligt, för att bevisa att du gjort dem, say... En björn i converse-skor som fotograferar sig själv till sin MySpace-sida. Bara en tanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Väldigt fina bilder, 50_Cent - Annars skulle du kunna ta en request på något ovanligt, för att bevisa att du gjort dem, say... En björn i converse-skor som fotograferar sig själv till sin MySpace-sida. Bara en tanke. haha ok kanske blir en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts