Eudoros Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Tråkigt på lektion (härmade P-C lite @ kroppen). Fasiken, snyggt ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Den var ju skitsnygg Ligger nästan på Foo/Patrik-klass de där Tack, blev glad o höra det när jag just skaffat PS Btw: i PS dom där rutorna på sidan råkade ta bort två sånna hur får man tillbaks dom,vet att det är där uppe i fönster menyn men vilka fönster är standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Tack, blev glad o höra det när jag just skaffat PS Btw: i PS dom där rutorna på sidan råkade ta bort två sånna hur får man tillbaks dom,vet att det är där uppe i fönster menyn men vilka fönster är standard. Ta bara dom som är nödvändiga. Själv har jag endast "Lager", "Penslar" och "Händelser" uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Ta bara dom som är nödvändiga. Själv har jag endast "Lager", "Penslar" och "Händelser" uppe. Ok, tack . Btw här är en til bild: "Buy some cookies to support the scouts?" http://img161.imageshack.us/img161/3755/scoutlk0.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Ok, tack . Btw här är en til bild: "Buy some cookies to support the scouts?" http://img161.imageshack.us/img161/3755/scoutlk0.jpg Och du installerade Photoshop nyligen sa du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Kan ha varit postade förut... Clause-Otto Clause-Otto som vaktmästare... ... och Clause-Otto på sin vespa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Kul liv man kan ha. Första test-strippen med Aki. (15 minuter) Skiss-utveckling kommer KANSKE imorrn. Redigerad 7 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Kul liv man kan ha. Första strippen med Aki. Skiss-utveckling kommer imorrn. Haha, snyggt ju. Suck... själv har man inte ett smack tecknarkänsla. Redigerad 7 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Och du installerade Photoshop nyligen sa du?? Ja, det gjorde jag. More to come! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Kul liv man kan ha. Första test-strippen med Aki. (15 minuter) Skiss-utveckling kommer KANSKE imorrn. Härlig! Men en liten sak, jag tror faktist han skulle se bättre ut med bara 3 fingrar. Så det blir standard så att säga. Det känns mer "comic" om en figur har 3 fingrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Härlig! Men en liten sak, jag tror faktist han skulle se bättre ut med bara 3 fingrar. Så det blir standard så att säga. Det känns mer "comic" om en figur har 3 fingrar. Sant. ... Fast fyra fingrar brukar det vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Sant. ... Fast fyra fingrar brukar det vara... Nja, det är fyra fingrar nu, och det brukar vara tre fingrar oftare än fyra när man gör en seriefigur. Kalle & Co: Simpsons/Futurama Family Guy/American Dad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Härlig! Men en liten sak, jag tror faktist han skulle se bättre ut med bara 3 fingrar. Så det blir standard så att säga. Det känns mer "comic" om en figur har 3 fingrar. Hm, du har nog rätt. Fast det brukar väl vara en tumme + tre fingrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 WOOT?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Nja, det är fyra fingrar nu, och det brukar vara tre fingrar oftare än fyra när man gör en seriefigur. Kalle & Co: Simpsons/Futurama Family Guy/American Dad Om du menar tre fingrar + tumme så ja, annars är du helt ute och cyklar. Det var det jag menade i alla fall, jag kanske formulerade mig dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Fasiken, snyggt ju!Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Siana & P-C: Fucktards. 3 fingrar och en tumme, duuuh. Jag räknar inte en tumme som ett finger. Och tummar har alla figurer, oavsätt antal fingrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Siana & P-C: Fucktards. 3 fingrar och en tumme, duuuh. Jag räknar inte en tumme som ett finger. Och tummar har alla figurer, oavsett antal fingrar. ... Bara för att du är rädd för stötar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Slängde ihop nåt lite snabbt Den som ser vad det är får en kopp glögg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Slängde ihop nåt lite snabbt Den som ser vad det är får en kopp glögg Jah vet! Jah vet! *viftar med hädnerna* En knubbsäl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts