Siana Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) HEJ http://img212.imageshack.us/img212/5200/cimg8789gv5.th.jpg Wow, snyggt. Edit. Mohah, jag fick sida 111. Och den är min, bara min. Redigerad 17 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 HEJ http://img212.imageshack.us/img212/5200/cimg8789gv5.th.jpg Grym. Vilket program? Wow, snyggt. Edit. Mohah, jag fick sida 111. Och den är min, bara min. Och min. Vi är kompanjoner!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 @ alla ovan på sida 111: Ritad med penna, färglagd i photoshop, digitaliserad med kamera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Hio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Hio. Naaw, GÖLLIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Hio. Snyggt värre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Hio. Skit grymt men varför gör så läskiga stuff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Tack! varför gör så läskiga stuff? Det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Tack! Det är kul. Har du gjort den för hand? Eller är det med något program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Har du gjort den för hand? Eller är det med något program? Photoshop CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Photoshop CS. Okay. Det var onekligen snyggt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Photoshop CS. Fast du har en sån där fuskig penna, aight? Snyggt, hursomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Fast du har en sån där fuskig penna, aight? Snyggt, hursomhelst. Varför klassas tablet som fusk egentligen? Är ju som att rita direkt på papper. De flesta som håller på med digital art har en tablet. Men visst, det går med mus. Tack, hursomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Hio. Mycket fint som vanligt patrik. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Jag kallar den för "Stenad lärare möter rektor i ett scenario med usel bakgrund". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Patrik, får jag lov och fråga hur du gör dina mästerverk? Riktigt grymma, faktiskt. Du har säkert sagt det någonstans i tråden redan, men det vore schyst i alla fall. Förklara. Du är riktigt grym som sagt. Edit: Här kommer min debut, jag lekte lite i Photoshop och tycker att resultatet blev ganska sött: http://img236.imageshack.us/img236/8170/gubbe1ga0.jpg Edit 2: http://img230.imageshack.us/img230/7681/gubbe2br3.jpg Redigerad 23 september, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Patrik, får jag lov och fråga hur du gör dina mästerverk? Riktigt grymma, faktiskt. Du har säkert sagt det någonstans i tråden redan, men det vore schyst i alla fall. Förklara. Tablet is the seacret, nej inte stolspiller tablett, utan mus-penna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Tablet is the seacret, nej inte stolspiller tablett, utan mus-penna. Nej, inte bara. Har gjort många av mina bilder med mus också. Finns ingen hemlighet, det är bara att träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Han undrar väl snarare vilka brushes du använder, om du har flera lager med olika opacitet, hur du börjar, hur du går till väga när du skissar och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts