GEAS Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Något jag la märke till nu är att han har tummen på fel sida på den vänstra handen. Och ja, skisser är underbara. Att titta på proffs-skisser är också helt underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Något jag la märke till nu är att han har tummen på fel sida på den vänstra handen. Och ja, skisser är underbara. Att titta på proffs-skisser är också helt underbart. Haha märkte det nu också tummen altså EDIT: här är en bild som jag skissade fram när jag såg PERLAN_s sign !!! Det föreställer jag som borrar sönder Perlans huvud med en tryckluftsborr Redigerad 30 januari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Hehe, om du absolut vill så... ska fixa det nu. EDIT: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/monster2.JPG http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/1stspawn.JPG http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up.../ojojojojoj.JPG ...och slutligen han med hatten: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...olbrilleguy.JPG Förresten, vet någon här någon annan uppladdningssida? Jag springer kort på silentwhisper, och skulle behöva mer utrymme... EDIT2: Någon som vill färglägga? Du kan alltid använda www.1asphost.com 100 mb. Inte så stabilt men det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Omfg!!! Hur i helvitte kan ni vara så jävlabra på att rita??? herre gud i helvette vad bra ni är! Några tips för en liten sunkskalle som jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Skitful, jag vet... Men jag gjorde den på 5 min, ska jobba mer imorrn på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Omfg!!! Hur i helvitte kan ni vara så jävlabra på att rita??? herre gud i helvette vad bra ni är! Några tips för en liten sunkskalle som jag? Öva. Övaövaöva, det är det enda som gäller för att bli bra. Sitt inte i en kvart om dan, sitt i tre timmar och tecknatecknateckna. Inspireras av andra tecknare, rita av, köp serier, teckna. Jag vet, man vill lära sig snabbt, men övning ger färdighet, och det är verkligen det enda som gäller för att bli en bra tecknare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Öva. Övaövaöva, det är det enda som gäller för att bli bra. Sitt inte i en kvart om dan, sitt i tre timmar och tecknatecknateckna. Inspireras av andra tecknare, rita av, köp serier, teckna. Jag vet, man vill lära sig snabbt, men övning ger färdighet, och det är verkligen det enda som gäller för att bli en bra tecknare. Kan bara säga att jag har (tycker jag) utvecklats kanske 70% genom att bara inspireras av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Öva. Övaövaöva, det är det enda som gäller för att bli bra. Sitt inte i en kvart om dan, sitt i tre timmar och tecknatecknateckna. Inspireras av andra tecknare, rita av, köp serier, teckna. Jag vet, man vill lära sig snabbt, men övning ger färdighet, och det är verkligen det enda som gäller för att bli en bra tecknare. Så här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Så här? Är det din? grymt snygg isf EDIT: tror inte det är din.. en 13 åring kan inte teckna så tror jag Redigerad 30 januari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Tack,Ok jag er känner, det är inte min... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Tack,Ok jag er känner, det är inte min...:"> Det förstog jag efter 5 sekunder EDIT: skissade denna nyss när jag såg starwars-kid hahaha fyfan vad skön film ! EDIT: 2 fan va ful den blev EDIT: 3 fan nu tog jag bort det .. orka Redigerad 31 januari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Helt okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Så här? Du gjort? Snygg! ♥ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Du gjort? Snygg! ♥ Det avr ju inte han som gjorde den EDIT: 10 minuters skiss framför TV'n fan va många bilder jag lägger upp då kanske för att jag fixade scannern idag Redigerad 30 januari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Det förstog jag efter 5 sekunder EDIT: skissade denna nyss när jag såg starwars-kid hahaha fyfan vad skön film ! EDIT: 2 fan va ful den blev Skojig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Skojig Tack.. antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 JA för fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Så här? Har du gort den?! : ....fasen va grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Kan bara säga att jag har (tycker jag) utvecklats kanske 70% genom att bara inspireras av dig Tack Kan också tillägga att jag är 16 år, började teckna människor/anatomi när jag fyllde 16, det gjorde jag i November förra året (duh!). Så du har gott om tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Tack Kan också tillägga att jag är 16 år, började teckna människor/anatomi när jag fyllde 16, det gjorde jag i November förra året (duh!). Så du har gott om tid! Jag kan tilllägga att hag är 14 och började teckna på riktigt nån vecka ago anatomi orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts