Colan K Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Liemannen kollade i eniro och såg att ditt troll bor i ett hus uppe på en höjd med ett litet skjul nedanför... Liemannen gillar inte troll.... Ny bakgrund for moi i think Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Här kommer ännu en av min bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Snyggt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Kvack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jag saknar påsken :'( http://img122.imageshack.us/img122/1347/easerbunny3ey.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Dags för en ny bild Och som ni kan se så är det ehrm en, ja nånting Redigerad 11 juni, 2006 av Great Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Dags för en ny bild Och som ni kan se så är det ehrm en, ja nånting Fick nästan lite Picasso-vibbar där. Snyggt och annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Trädet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Jag är ganska nöjd Edit: allså fan vad mörka alla bilder blir när man laddar upp dom här Redigerad 12 juni, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Jag är ganska nöjd Edit: allså fan vad mörka alla bilder blir när man laddar upp dom här Ehm, officiella bildbehandlingstråden, någon? ...förlåt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Ehm, officiella bildbehandlingstråden, någon? ...förlåt :'( Här ska inte förlåtas, du har handlat rätt, min son. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Ehm, officiella bildbehandlingstråden, någon? ...förlåt :'( Nej, den bilden har han ritat i Paint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Tackard för det Umberto är ju inte varje dag som man blir jämförd med Picasso Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Har börjat att gör en liten sak i photoshop, första gången jag gör något sånt här.... orginalet: http://img153.imageshack.us/img153/6742/suzukigsxr8rz.jpg Ja vet inte vad jag ska kalla det men ändå: http://img221.imageshack.us/img221/6636/suzukigsxrdrawtest9nw.jpgEn del delar kan se lite uppfuckade ut, den är ju inte klar ån om man säger så , jobbar ju inte med den konstant om man säger så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ifall du ska fortsätta och göra den lik orginalet, fast "målad" kallas det toon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ifall du ska fortsätta och göra den lik orginalet, fast "målad" kallas det toon Ja vet, men jag hade nog inte tänkt det, kanske om jag har för lite at gör nån dag... *update* http://img366.imageshack.us/img366/2359/suzukigsxrdrawtest36km.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) Ja vet, men jag hade nog inte tänkt det, kanske om jag har för lite at gör nån dag... *update* *bild* Hur gör du det ? och förminska bilderna lite.. Redigerad 16 juni, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Photoshop Cs2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Photoshop Cs2 Ja men hur.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Använder "pen tool" och gör markeringar som jag gör linjer runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts