MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Ingenting, min quote gick åt helvette. Tydligen är det så att om man trycker på quote i en annan tråd hänger den med. I alla fall, det jag syftade på är att man i dom flesta trådarna ser man att varannan post är en som du har skrivit, där det står någonting som "men tihi, den vad jetefin =)". Tillför inte så mycket och blir bara jobbigt. Mm kul att du tycker så. Ska väl inte säga min mening i framtiden då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Mm kul att du tycker så. Ska väl inte säga min mening i framtiden då.. Nu ska man spela liten och försvarslös. Inte så jag menade. Säg vad du tycker, i en post. Kolla på förra sidan i den här tråden. Massor av posts efter varandra som säger precis samma sak. Det är ingen chatt det här. Nåja nu ska jag sluta vara grintant och gå och lägga mig. Hoppas att du förstod vad jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Jaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Jaha.Wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Jaha. Äter den människor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Äter den människor? Det är en människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Jaha. Det där var nog en utav den snyggaste bilden jag sett från dig Lots Of love till dig mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Jag ritar vackert i msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Samma här. http://img239.imageshack.us/img239/159/92ringmjercyklister4vg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Lekte lite i Graffiti Playdo EDIT: fixade bilden Redigerad 27 maj, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Slänge ihop en bil jävligt fort, så den vart ganska så taskig. Gnäll inte bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Slänge ihop en bil jävligt fort, så den vart ganska så taskig. Gnäll inte bara Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Jag och Walle ritar fint i Graffiti Playdo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Gjorde en skiss på master chief lite snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Hittade lite bilder på datorn som jag ritat. Ni får själv bestämma vad det ska likna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Hittade lite bilder på datorn som jag ritat. Ni får själv bestämma vad det ska likna Fookin lovely. Äntligen lite kvalitet i topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Skitsnyggt Patrik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Tack. *slarv* En hund idag: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Lekte lite i Graffiti Playdo *BILD* EDIT: fixade bilden Jag gjorde mitt nya skivomslag där: Här är en annan bild (inte omslag) som jag gjort, lite av mitt skrivbord kom med men whatever: Här är typ mitt bästa konstverk, Archemra har gjort "gubben" som "säger" SNYGGT bredvid: Här är en nörd jag gjort, Archmra ligger bakom klottret i bakgrunden : Kanske kommer med fler konstverk ( ) sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts