Jump to content

Bilder, både penna och paint.

Conny_S
 Share

Recommended Posts

Käft på dig kattälskaren.

Här är en underbart vacker bild jag har gjort med inspiration från a) en serie The Dude gjorde förut och (w00t) Velvet Underground & Nico-omslaget. Låt ögonorgasmerna komma för att detta är säkerligen den enda gången ni får chansen att se något sådant fritt tolkningsbart men ändå bestämt som denna skönhet. Jag ger er "Symfoni I Orange No. 1"!

Helt fulländad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde en liten förändring om det är OK ? (w00t)

I helvete heller att det är okej! Du har demolerat hela min världsbild genom att göra ett sådant respektlöst, brutalt och patetiskt inbrott på min och mitt verks auktoritet. En ursäkt kräver jag för ditt omogna och urvattnade nioåringsskämt. Stryk skulle du ha, ungjävel. Tryck upp något i din egna lilla strama ända för här finns det bara finsmakare. Tillbaka till lekskolan med dig, ditt lilla kräk.

Edit: Gah!! Avsaknaden av en PUNKT i din vedervärdiga modifikation får mig att slita hår och bajsa på marken. Nu vet du det.

Edit 2: Och tack Siana för din ytterst värmande kommentar.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I helvete heller att det är okej! Du har demolerat hela min världsbild genom att göra ett sådant respektlöst, brutalt och patetiskt inbrott på min och mitt verks auktoritet. En ursäkt kräver jag för ditt omogna och urvattnade nioåringsskämt. Stryk skulle du ha, ungjävel. Tryck upp något i din egna lilla strama ända för här finns det bara finsmakare. Tillbaka till lekskolan med dig, ditt lilla kräk.

Edit: Gah!! Avsaknaden av en PUNKT i din vedervärdiga modifikation får mig att slita hår och bajsa på marken. Nu vet du det.

Edit 2: Och tack Siana för din ytterst värmande kommentar.

! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, grattis pojkar.

Donkeey 2/5 varningar

50 cent 1/5 varningar

P-C 8/5 varningar (ban)

Kattälskaren 4/5 varningar

Grattis igen pojkar.

Iskallt. Jag visste väl att den skulle komma.

Haha, P-C är veckans forumit. :P

Du Stellaaan... Jag vet att det var helt rätt, det du gjorde... Men kan inte P-C unbannas 17-20 juni? *Smeka*

Pico, no problems. Donkeey, förstör inte andras konstverk om du inte frågat om lov. Nej, inte förstöra, sedan fråga, fråga, och sedan förstöra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bryr mig inte om han skulle va forumets president för en vecka eller 10..

Har man vart bannad 3 gånger innan och har 8 varningar och fortfarande spammar så är det fan inte mer än rätt att bli bannad. Fattar inte att han inte kan lära sig nångång.

Jag har inget agg mot honom och ser han som en respekterad medlem men han kan verkligen inte hålla sig från att spamma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bryr mig inte om han skulle va forumets president för en vecka eller 10..

Har man vart bannad 3 gånger innan och har 8 varningar och fortfarande spammar så är det fan inte mer än rätt att bli bannad. Fattar inte att han inte kan lära sig nångång.

Jag har inget agg mot honom och ser han som en respekterad medlem men han kan verkligen inte hålla sig från att spamma.

Instämmer.

Men DreamHack?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Käft på dig kattälskaren.

Här är en underbart vacker bild jag har gjort med inspiration från a) en serie The Dude gjorde förut och :) Velvet Underground & Nico-omslaget. Låt ögonorgasmerna komma för att detta är säkerligen den enda gången ni får chansen att se något sådant fritt tolkningsbart men ändå bestämt som denna skönhet. Jag ger er "Symfoni I Orange No. 1"!

Helt jäkla underbar perfektionshelvetes fritänkande new-age-liberal Warholian-orgasmatisk anti-hatthylla är vad det är. Kan man få den i skrivbordsunderläggsform?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor