Sikorka Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 JAg har en trojan eller liknade som tar SKIT mycket minne av mig!!!! Finns det nåt anti-trojan program som kan hjälpa mig??? och som är gratis? Den har säker tagit 10 gb!!! Det står är det ligger i C:Documents and settnings/Skogs/Appilationdata/Teammultiload/Trojan-downloader.Win32.Swizzor.cc ÅÅÅÅ snälla hjälp!!! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Spysweeper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Vad är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Jag anntar du redan provat men om inte..så kan du prova hitta den trycka på delete...och stänga av den med hjälp av ctrl+alt+del..sen kör du virus scann.. glhf *edit* det är ett anti spywear program.... som funkar skit fint..finns i "buskarna"..eller deras sida.. http://www.webroot.com 30 trial gl hf Redigerad 13 januari, 2005 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Hittar jag den om jag trycker på delte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Hittar jag den om jag trycker på delte? Hittar du en tangent som heter delte vet man aldrig vad som kan hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Öhh??++ om du trycker på delete tar du förmodligen bort den.. det verkade iaf som om du visste var den var.. då går du till den mappen och tar bort eller hitta på den stäng av i ctrl+alt+del sen tar du bort den i mappen.. kanske går.. Redigerad 13 januari, 2005 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Hehe ockej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Sök bara på Swizzor removal tool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Har du över 10gb minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Har du över 10gb minne? Övermänskligt elak trojan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag har över 72 i gb i minne på C: och 113 gb i D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag har över 72 i gb i minne på C: och 113 gb i D: Själv har jag en GB minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag tror han menar hur mycket skivminne han har. (Skivminne = gammalt ord för hårddisk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ad-Aware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Det har jag! men när jag skannar på den filen som F-secure säger att trojan ligger på står det att det inte finns nåt där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 AVG Kungen av anti-virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Själv har jag en GB minne Jag har bara 512 mb, men på den andra datorn har jag lika mycket som dig GTA3_freak Undra om han evt vad han pratar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts