Perlan Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Kan vi inte göra en fusk-lek man skriver ett fusk sedan är det nästas tur jag börgar FULL HÄLLSA, ARMOR OCH 250 000 $ = R1, R2, L1, X, Vänster, Ner, Höger, Upp, Vänster, Ner, Höger, Upp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Inga lekar på www.gtasajten.com/forum Hoppas dom bannar dig fo ever ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Inga lekar på www.gtasajten.com/forum Hoppas dom bannar dig fo ever ( ) Nu förstörde du min lek :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Nu förstörde du min lek :'( JA snart kommer nån annan o också göra det så,, Snart kommer topicen va "Closed fo eveeeer HEHEH gillar o mobba Nybörjare på sajten "SKOJA!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Ganska menigslös lek Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 ALLA MOBBAR MIG ! du... jag kanske är en ny Medlem men jag har varit här på gta sajten i två är (äntligen 13 år ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 ALLA MOBBAR MIG ! du... jag kanske är en ny Medlem men jag har varit här på gta sajten i två är (äntligen 13 år ) Oj... år inte är... det jag menade var att jag har kollat runt på forumet i två år (alltså inte hela tiden) jag har bara kollat därför att jag var mindre än 13 och kunde därför inte regga mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) ALLA MOBBAR MIG ! du... jag kanske är en ny Medlem men jag har varit här på gta sajten i två är (äntligen 13 år ) Varför vänta tills du är 13 för att bli medlem.... henkiboy(felstavat?) är bara 9 år Redigerad 13 januari, 2005 av ZyeM0n Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Varför vänta tills du är 13 för att bli medlem.... henkiboy(felstavat) är bara 9 år Jag kanske inte hade frågat någon om deras person-uppgifter..... (om man är under 13 så kan man inte bli medlem) Men nu är jag iaf medlem! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Läs reglerna perlan_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts