getaway Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Vart finns den där jävla helikoptern? Jag har cruisat runt på flygplatsen och där verkar det inte finnas någon.. Jag håller på att köra uppdraget cop land nu. Är det först senare som helikoptern kommer eller har jag bara inte hittat den? Isånna fall, vart finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 vilken helikopter menar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
getaway Skrivet 12 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Jag har inte sett någon helikopter alls... Ska det inte finnas flygplan också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Jag har inte sett någon helikopter alls... Ska det inte finnas flygplan också? inte vad jag vet men det finns en helikopter i mili basen brevid flygplatesen när du har klarat uppdraget(keep ypur friend close) annars finns abara sperrow och maverick vad jag har sett men man kan ta snut och en nyhetshli och så finns det ett flyg plan men ej på flygplatsen som kan landa på vatten mer än så vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
getaway Skrivet 12 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 vart finns sparrow, maverick och "vatten" planet någonstans. Tack för att du svarar snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 sperrow får du efeter alla uppdrag på filmstudion like så planet som kan landa på vatten och marverick får du på taket på ditt hus den skit stora som diaz ägde eller om hanb äger det på taket på det huset brukar den stå.... och det är lungt om man är online ska man ju svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 för att kunna ta någon helicopter måste du köpa Hyman Condo som liger vid arenan på andra ön när du har köpt går du in i dörren där det står roof acsses och där uppe står en maverick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 gå till den bron som är längst till norr på den västra sidan... om du går mot byggnaden där det står VCN, så är en dörr öppen, går du in där kommer du till taket, och voila! där har du nyhetshelikoptern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Lite norr om bikergubbarnas ställe finns polisstationen där finns polis maverick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts