ZcruweN Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Kommer inte ihåg vad uppdraget heter men det här uppdraget man ska sno en militär jet och sen åka och spränga nå båtar, går aldrig bra för mig på det uppdraget för mig missar jämnt båtarna och krockar efteråt nån som har nåt bra tips om hur jag kan göra, tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Kommer inte ihåg vad uppdraget heter men det här uppdraget man ska sno en militär jet och sen åka och spränga nå båtar, går aldrig bra för mig på det uppdraget för mig missar jämnt båtarna och krockar efteråt nån som har nåt bra tips om hur jag kan göra, tacksam för svar! När du åker dit så tar du fram den högra spaken så att det går fort... sedan när du är vid båtarna så ska du dra spaken bakåt... du kan sikta på båtarna när det är rött så ska du stjuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Okej tack ska prova genast, tog ett tag innan jag fatta att man kunna göra så där med spaken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Går det bättre nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 stjuta Ursäkta för spam. Jag orkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Går det bättre nu? Nej det går ändå inte när jag haft sönder båtarna så är fortfarande dom där j***a planen bakom och försöker skjuta ner mig nåt bra tips på hur man skjuter ner dom där planen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Nej det går ändå inte när jag haft sönder båtarna så är fortfarande dom där j***a planen bakom och försöker skjuta ner mig nåt bra tips på hur man skjuter ner dom där planen??? Ställ dig under eller mellan pelarna på en bro (Helikopter styrning! Högerspaken bakt i 5 sek...) Då flyger planen rakt in i vajrarna(eller vad det nu är) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Jag tror jag gjorde nåt sånt första gången men precis när det sista planet krashade sköt han och sprängde mitt plan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Jag tror jag gjorde nåt sånt första gången men precis när det sista planet krashade sköt han och sprängde mitt plan! Synd... Försök igen då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Öhm låt mig räkna upp alla gånger jag har gjort uppdraget 1.2.3.4.5 har du tid att vänta 6.7.8.9.................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Öhm låt mig räkna upp alla gånger jag har gjort uppdraget 1.2.3.4.5 har du tid att vänta 6.7.8.9.................. Jag klarade uppdraget hur lätt som helst. Ta flygplanen först för fan. Följ efter dom och håll in r1 tills siktet låser sig. Då är det bara att skjuta som i helvete... Och när de skjuter på dig så tryck på cirkel så släpps en flare för att avleda missilerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts