erik_vice88 Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Ibland när jag går runt i skogen och jag springer och sedan stannar up och står stilla så hör jag att det kommer fotsteg efter mig .När jag springer och sedan stannar så hör jag fotstegen springa och sen så börjar den gå!!! Som om det är en osynlig gubbe som ständigt förföljer mig. En rätt rolig fast också ganska läskig detalj(bugg) Edit:Herregud jag menar inte mig själv utan CJ haha ! Redigerad 13 januari, 2005 av erik_vice88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Jag vet vad som är fel, gå till BUP så kan de ge dig en korrekt diagnos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 ... Jag TROR han menar från spelet. Men vänd dig om snabbt... Är det ingen där leta efter ett sjukhus så CJ kan få diagnos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Pfft, hör han sådant där så är det ändå i hans huvud, med tanke på att CJ i spelet knappast har förföljelsemani. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Lås in honom! Det är fan sånna som han som sticker kniven i personal på Askersunds vårdcentral! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Men det är sant,åk ut till red county vid nåt tyst ställe(kanske på en bondgård) Börja springa o sen stanna,då hör man fotsteg nära CJ Edit:Jag kom på att ni trodde att jag själv hörde fotsteg jag menar CJ Redigerad 13 januari, 2005 av erik_vice88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas__90 Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Jag har också hört det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Men vänd dig om snabbt... Är det ingen där leta efter ett sjukhus så CJ kan få diagnos. Det är ingen bakom honom,detta är bara en bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Kanske är det eko? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Det är väll ljudet som e efter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts