Azore Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 När jag försöker träna så står det att jag ska komma tillbaka imorgon för jag har tränat tillräckligt. Varför? Är det den där "efter story buggen"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 När jag försöker träna så står det att jag ska komma tillbaka imorgon för jag har tränat tillräckligt. Varför? Är det den där "efter story buggen"? Jag tror int det är efter story buggen för jag kunde inte heller träna förut, och då hade jag inte klarat storyn. Men då åkte jag till en resturang och åt efter det kunde jag träna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Jag testade att käka. Blev inge bättre, står fortfarande att jag ska komma tillbaka nästa dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Det är ingen bugg, men gå och save:a så kan du träna igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Det är ingen bugg, men gå och save:a så kan du träna igen. Har testat det.. men det fungerar ändå inte. Vad är det i sådana fall om det inte är någon bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Har testat det.. men det fungerar ändå inte. Vad är det i sådana fall om det inte är någon bugg? Byt HELA ditt utseende! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Byt HELA ditt utseende! Okej ska testa det. Vad innebär hela utseendet? Inkl frisyr eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Alla kläder tror jag det var, men prova frisyr också om det inte fungerar utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Har provat att byta kläder och frisyr men det är fortfarande likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Kläder, frisyr och tatuering alltså tar du av dig helt naken med nya boxers och sen byter du till ett par nya kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Det finns säkert lösningar till buggen, kolla denna sida så går det nog bra, men den e inte 100% säker http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=159320&st=0 Redigerad 13 januari, 2005 av soup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Men om jag redan har några tatueringar, hur gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Men om jag redan har några tatueringar, hur gör jag då? Tar bort dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Tar bort dem Hur då? Kan man göra det hos tatueraren eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Hur då? Kan man göra det hos tatueraren eller? Japp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Okej, ska testa igen.. men nu har jag ju bytt kläder och frisyr och sedan testat gymet, nu när jag ska byta tatuering måste jag byta kläder och frisyr igen då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Har nu testat att byta kläder, frisyr och har nu också tagit bort mina två tatueringar och satt dit 1 ny, men det fungerar fortfarande inte. Kommer jag inte kunna träna mer nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Jag tror att du måste köpa ett helt "kläd-sätt", t ex från Binco... Vet inte om du måste köpa allt i samma affär, men jag gjorde det, och det funkar för mig numera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Jo när jag böt kläderna så köptes allt. Men inte i ett enda set, utan jag köpte typ en vit tröja, svarta byxor osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts