P-C Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 HUR? för CS altså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Kolla dokumentationen/readmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Kolla dokumentationen/readmen? Det är till en kompis server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Hur enkelt som helst! adda mig på msn så skickar jag installern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Hur enkelt som helst! adda mig på msn så skickar jag installern.. Men acceptera då... om du undrar heter jag "Akaast " elelr nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Det är till en kompis server Går väl fortfarande lika bra att kolla dokumentationen/readmen? Eller är du bara lat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Går väl fortfarande lika bra att kolla dokumentationen/readmen? Eller är du bara lat? Eller så funkar det inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Eller så funkar det inte? Eller så gör du fel (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Du ska du öppna C:Program/Steam/SteamApps/Ditt steam account/Counter-Strike/Cstrike/Addons/Amx/ där finns en fil som het3r admin (cfg-fil) Öppna det med anteckningar. Där ska du rulla ner lite tills du kommer till "DJ-Jew*DK" Överskriv det med ditt eget CS namn! Redigerad 13 januari, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Eller så funkar det inte? Som sagt, du gör fel i så fall, om det finns en dokumentation bör den ju stämma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts