Playstationman Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Jag var och köpte ett 50 pack me toma CD-R skivor för några veckor sen. Nu när jag öppnade den så funkar inte en enda skiva. I alla mina 3 brännar program så står det att jag ska stoppa i en tom skiva istället. Är det fel på min brännare eller är det fel på skivorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Är skivorna tomma då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Jag hittar inget på dom iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vilket märke var det på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Vilket märke var det på dom? Memorex PS. Dom funkar hos grannen. Och min brännare vill bränna dvd skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 PS. Dom funkar hos grannen. Och min brännare vill bränna dvd skivor Då e det ju inte fel på skivorna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Joo jag tror att det är det.. köpte samma med 50 st.. har inte dvd brännare.. använder nero.. hälften av skivorna har funkat hälften inte.. står alltid "the disc is not writeable" eller "the disc is not empty"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Joo jag tror att det är det.. köpte samma med 50 st.. har inte dvd brännare.. använder nero.. hälften av skivorna har funkat hälften inte.. står alltid "the disc is not writeable" eller "the disc is not empty"... Men dom funkade ju hos grannen men ingen funkar hemma hos mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts