guardian Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Hej! jag har nu köpt driver 3, men inte spelat än. har inte orkat koppla in XboXen var detta ett bra eller dåligt köp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Dåligt... Iaf vad jag tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marijx Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hej! jag har nu köpt driver 3, men inte spelat än. har inte orkat koppla in XboXen var detta ett bra eller dåligt köp? Personligen tycker jag att du har gjort ett bra köp. Driver 3 är ett spel som man inte kan tröttna på. Det finns alltid något annat att göra ifall man har varvat spelet. Uppdragen är inte lätta heller. De blir svåra redan från början. Själv har jag just nu problem med att sätta alla C4 i båten. Men det är mycket nöje i det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Du har gjort ett bra köp tycker ja har spelat Driv3r väldigt länge,men de är inge bra på Xbox live tyvär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Personligen så tycker jag att Driver 3 är ett av dom tristaste spelen som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Tycker att det är medelmåttigt... Köpte du det billigt så var det bra, det är ett relativt skoj spel. Om du köpte det dyrt så kan du ångra dig... Det är inte SÅ kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag har spelat ett tag nu. jag är klart nöjd BTW, hur fungerar spelet i live? springer alla spelare runt ungefär som i take a ride fast man skjuter på varan och får poäng eller? kan nån förklara? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 I live är spelet kast.för man kan bara kolla på andras videor som de har spelat in suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ja får snart hem mitt PS2 , då följer det med DRIV3R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Hmm det verkar inte lika kul som San andreas men ingen spelserie slår väl gta eller Men jag säger inget för jag har som sagt inte kört det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Hej! jag har nu köpt driver 3, men inte spelat än. har inte orkat koppla in XboXen var detta ett bra eller dåligt köp? Dåligt... du kunde ha lagt stålarna på nåt kul spel... själv vart jag lurad av den coola kartongen!! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Fattar inte vad alla tycker är dåligt med det spelet det har ju allting ett bra spel ska ha(förutom roligt xbox live) förstor inte var för det är trokigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts