Foo Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Är det någon som har hittat någon info om denna apparat och vill skriva det här så är ni välkommna Själv har jag hört att den är bakåtkompitabel med ALLA gamla spel och DVD och CD. De nya ska köra på "Blu Ray" (Blå LASER, 5 ggr snabbare) Källa kommer Ny bild, Falsk?, Datan verkar rätt trolig i alla fall Redigerad 13 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Ehm... bilderna du har lagt upp är på Panasonic Q vilket är en vanlig GameCube med inbyggd Dvd-spelare. Så bilderna är ju inte falska men något helt annat än det du berättar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Hur mye saker håller detta Nintendo på med just nu? På E3 2004 pratade de ju om S5 eller vad tusan den där lilla prylen hette, den som skulle vara ungefär lika liten som en gameboy advanced, ha svinnice 3Dgrafik och Internetuppkoppling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Jag hoppas aatt den har network gaming... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Guud va fult tillsammans med den gamla kontrollen! fake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Jag hoppas aatt den har network gaming... Jag vet att den inte har det, då det är en vanlig gamecube.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Ja, nu är bilderna på GC:n borta så nu kan ni fortsätta att snacka om det nya maskineriet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Ha, fake som bara den, har sett den förut ett antal gånger.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Hur mye saker håller detta Nintendo på med just nu? På E3 2004 pratade de ju om S5 eller vad tusan den där lilla prylen hette, den som skulle vara ungefär lika liten som en gameboy advanced, ha svinnice 3Dgrafik och Internetuppkoppling? Ööh.. ska den konkurrera ut sin DS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Den ska väl heta "Nintendo Revolution"? Kul quote från Shigeru Miyamoto: Nu är det dags att vända blad och skriva ny spelhistoria! ...inte de minsta patetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Den ska väl heta "Nintendo Revolution"? Kul quote från Shigeru Miyamoto: Nu är det dags att vända blad och skriva ny spelhistoria! ...inte de minsta patetiskt. Får mig att tänka på såna där band med böcker till för barn! "När du hör det här ljudet *dring*, är det dags att vända blad!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts