Stora_tomtefar Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) Ja, någon som vet hur mycket kostar internet av Telia i minuten? Behöver veta så att jag kan vara inne så mycket som möjligt, vissa av oss bor ju i bonneland och har därför bara modem Håller samtidigt på och googlar, men hittar inget Redigerad 12 januari, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Kostnaden beror på om du vill ha 0,5Mbit, 2Mbit, 8Mbit eller 10Mbit.. etc.. Kolla på telias sida.. telia.se eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Man kan väl inte ha sånna hastigheter på modem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Man kan väl inte ha sånna hastigheter på modem... Nej det är bredband eller adsl... jag har Telia 2 mbit , kunde inte få snabbare här där jag bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Sist jag använde 56k så var det 12kr i timmen på vardagar, och 6kr i timmen på helger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Okej, danke Skribb, det var modemkostnader jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) *glöm* Redigerad 13 januari, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts