chrillepille Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Någon som vet var man kan hitta bussen? Har letat överallt, dessutom är den sällsynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Har sett den ett antal gånger i San Fierro. Kolla där. Har inga bättre anvisningar - sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) Någon som vet var man kan hitta bussen? Har letat överallt, dessutom är den sällsynt. I södra San Fierro uppe på ett berg (berget, vid golfbanan, med en hög tv-mast uppepå), på en parkering. Väster om motor vägen som går rakt mot norr! Edit: Fixa en karta!! Redigerad 12 januari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 12 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Tack ! Men det var fel buss Det var "coach" som stod där uppe, medan jag vill ha "bus" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Jomen bus kör omkring i san fierro vid golfbanan ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Den bussen är nästan alltid nere i garaget i San Fierros flygplats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Tro det eller ej men mär jag körde igår så kom det tre bussar på rad, jag lovar det för jag kolla vad dom hette!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts