Apan Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Hej jag har laddat ner gta sa till ps2 i en iso fil och jag har inget ps2 så jag vill testa det på datorn så min fråga är om något vet någon bra emulator till ps2? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Här hittar du nog info som räcker och blir över. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=18429 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Hej jag har laddat ner gta sa till ps2 i en iso fil och jag har inget ps2 så jag vill testa det på datorn så min fråga är om något vet någon bra emulator till ps2? §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Reported Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Reported Rapporterade du mig? Du kan inte räkna det som hjälp, kolla länken jag skrev först. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Rapporterade du mig? Du kan inte räkna det som hjälp, kolla länken jag skrev först. Idiot, det var han som startade topicen som han raporterade och raporterade han dig så är det han som är en idiot, men det tror jag inte han gjorde!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Idiot, det var han som startade topicen som han raporterade och raporterade han dig så är det han som är en idiot, men det tror jag inte han gjorde!! Haha, var bara tvungen att fråga, du behöver ju inte kalla mig idiot, passa så att jag inte rapporterar dig med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Köp spelet när det kommer till PC din jävla pirat... lås tråden.. *REPORTED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Haha, var bara tvungen att fråga, du behöver ju inte kalla mig idiot, passa så att jag inte rapporterar dig med. Sorry, jag tyckte bara att det var så självklart, eftersom det inte fans någon anledning att raportera dig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts