LuNk4n Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Detta stod att läsa på GTA-sajten: The Introduction (Hultenius 02:54 @ 20 Nov 2004) Det har varit mycket hemligheter kring den 22 minuter långa SA-film som Rockstar kallar "The Introduction", fram tills nu vill säga. Enligt IGN utspelar sig filmen några dagar innan CJ landar i Los Santos och ger en hel del förklaringar till vissa karaktärers agerande i spelet. Filmen är en enda lång "cutscene" vilket betyder att Rockstar har lagt ner väldigt mycket tid på denna film. För er som har spelat igenom San Andreas är denna film ett måste! Någon som vet var man kan se filmen, eller NÄR man kommer kunna se den? Jag har haft dålig koll på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Sök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Man kan se den filmen om man köper Gta sa: s soundtrack om jag kommer ihåg rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Den filmen kommer med det lilla soundtracket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Klyftigt av dem att lägga den på det lilla. Det är väll knappast värt att köpa den stora. Alla låtar är ju inte med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 The Introduction är helmysig, den kom med soundtracket jag köpte i London. Även om den inte förtäljer mycket av storyn och är relativt kort är den fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 The Introduction är helmysig, den kom med soundtracket jag köpte i London. Även om den inte förtäljer mycket av storyn och är relativt kort är den fin. Hur lång är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Den är 20 min lång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Den är skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts