oscarw_89 Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 De kolar inte bagaget som åker in i last utrymmet, har varigt bakom "kulisserna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 De kolar inte bagaget som åker in i last utrymmet, har varigt bakom "kulisserna". Men jaha då kan man ju smuggla vapen och atombomber? om dom inte kollar.. fan vicka visioner man får! someone dial Usama bin Laden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Vem är dum nog att smuggla...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Vem är dum nog att smuggla...! Många, annars skulle ju tullverk världen över få sitta och rulla tummarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Han använder uttrycket smuggla för att han inte har tillåtelse för att ex. ha vin i sin väska för att han är minderårig. Hade han varit 19+ hade han väll fått ha vin i väskan och sluppit oroa sig. Det är vad jag tror han menar, men jag förstår ändå inte varför han ska. Bli mogen och sluta fjanta runt med cigg, vin, sprit och dyl.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Han använder uttrycket smuggla för att han inte har tillåtelse för att ex. ha vin i sin väska för att han är minderårig. Hade han varit 19+ hade han väll fått ha vin i väskan och sluppit oroa sig. Det är vad jag tror han menar, men jag förstår ändå inte varför han ska. Bli mogen och sluta fjanta runt med cigg, vin, sprit och dyl.! Hehe, xPisc, making sense on a daily basis! Seriöst, varför sa du inte det från början, wahema? Nu finns det ju då två saker du kan göra: 1. Om du flyger utan föräldrar går det inte. 2. Om du flyger med föräldrar kan du smyga ner det du ska 'smuggla' i deras bagage och hålla tummarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts